Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Zaplatil jsem si službu u České pošty doručení balíku do ruky. SMS o datu doručení přišla a ačkoli jsem byl celý den doma a na balík čekal, tak přišla jen SMS, že zásilku je uložena na poště a v další SMS píšete: "O dalším postupu Vas budeme informovat". Tak jsem dnes čekal, že mě někdo bude informovat a nic se nestalo. Jak je možné že platím za službu, kterou nedokážete vykonat? Nestalo se to poprvé! Pro neposíláte SMS jako vaše konkurence, kde je číslo zásilky, od koho je zásilka a číslo telefonu řidiče? Pokud mám tyto informace, mohu se s řidičem domluvit na orientačním čase dodání zásilky a nemusím sedět celý den doma, jako je tomu v případě vašich služeb. Nehledě na to, že mi pak zásilku stejně nedoručíte.
15.1., 1O:52 Dobry den, prevzali jsme zasilku DR0331170949X. O terminu doruceni Vas budeme informovat. Doruceni zmenite na www.zdocp.cz
16.1., 11:09 Dobry den, dnes 16.1. Vam budeme dorucovat zasilku DR0331170949X, na adresu ...
16.1., 17:06 Dobry den, dne 16.1. se nam nepodarilo dorucit Vasi zasilku DR0331170949X. Ulozili jsme Vam ji na poste Chomutov 3, PSC 43003, tel: 954243003.Kod pro vyzvednuti je 227519. Opakovane doruceni objednate na www.zdocp.cz
16.1., 19:21 Vazeny zakazniku,omlouvame se,z technickych duvodu nebude balik DR0331170949X dorucen v avizovanem terminu.O dalsim postupu Vas budeme informovat.
DR0331170949X
Uvedení vašich služeb do pořádku. Změna systému a obsahu SMS. Vrácení peněz za vámi neprovedenou placenou službu v termínu vámi avizovaném. A to nechci náhradu za čas strávený čekáním na zásilku dle vašich instrukcí.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman