Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes vecer jsem koupila v Lidlu Vejprnicka Plzen bio mrkev ,která je po rozbalení smradlavá a nahnila..to same i cibul,ale tu jsem v obchodě nechala.Zelenina ve špatném stavu..Hodne cestují a nedá se srovnat Lidl v Německu.Velky výběr zboží,který tady chybí ..pečivo tmave ,pomazánky,jogurty a hlavně vše čerstvé.Prosim o zlepšení zeleniny.S pozdravem Bešťáková
Bio mrkev 20568382 kód carovy
Zlepšit zeleninu,je ve špatném stavu..nedostatek výběru zeleniny..mrkev volna nebyla,proto jsem koupila mrkev bio balenou!!Cibul nahnila také.!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Dobré odpoledne, paní Bestaková,
za nedostatečný výběr volné zeleniny přijměte naši omluvu. O snížené kvalitě daného sortimentu v plzeňské prodejně budeme rovněž informovat odpovědné kolegy, kteří prověří četnost kontrol kvality u tohoto zboží. Nyní Vám doporučujeme přijít zboží reklamovat do kterékoliv naší prodejny v ČR. Vrátíme Vám peníze i bez předložené účtenky.
Přejeme hezký zbytek dne
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.