Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29872Nahnila zelenina a ovoce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 6 lety

Marcela Bestakova

Znění stížnosti

Dnes vecer jsem koupila v Lidlu Vejprnicka Plzen bio mrkev ,která je po rozbalení smradlavá a nahnila..to same i cibul,ale tu jsem v obchodě nechala.Zelenina ve špatném stavu..Hodne cestují a nedá se srovnat Lidl v Německu.Velky výběr zboží,který tady chybí ..pečivo tmave ,pomazánky,jogurty a hlavně vše čerstvé.Prosim o zlepšení zeleniny.S pozdravem Bešťáková


Produkt

Bio mrkev 20568382 kód carovy


Požadované řešení

Zlepšit zeleninu,je ve špatném stavu..nedostatek výběru zeleniny..mrkev volna nebyla,proto jsem koupila mrkev bio balenou!!Cibul nahnila také.!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 16:13, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 18:26, před 6 lety

Dobré odpoledne, paní Bestaková,

za nedostatečný výběr volné zeleniny přijměte naši omluvu. O snížené kvalitě daného sortimentu v plzeňské prodejně budeme rovněž informovat odpovědné kolegy, kteří prověří četnost kontrol kvality u tohoto zboží. Nyní Vám doporučujeme přijít zboží reklamovat do kterékoliv naší prodejny v ČR. Vrátíme Vám peníze i bez předložené účtenky.
Přejeme hezký zbytek dne
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2019 20:46, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 07:35, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.