Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.9 2018 jsem se registroval na této seznamce,po 10.ti dnech jsem přistoupil na platbu 149,00 Kč. Vzápětí dostal odpověď na uskutečnění členství,a na ůspěch v seznámení dal do profilu fotky. Okamžitě se mi dostali na email ženy na možné seznámení.Ale po měsici mne Be 2 oznamovala na zaplacení částky 2247,0 Kč,s tím že se ůspech dostaví co nejdřív.Je pravda že se mi napsaly některé ženy,ale když mělo dojít k možnému setkání,vymlouvali se že je před Vánoci a že se ozvou až po nich.Psal jsem na Zákaznický servis@singles50.cz,a dostal odpověď Mailerdeamon neplatná adresa doručitele.
Chci se dozvěďet zda je nás více postižených,a zda jsou možnosti v ukončení smlouvy s Be 2 S.a.r.l
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Spotřebitel nám zaslal následující doplnění stížnosti:
Ale opomenul Vám napsat,že jsem se tam registroval na emailové adrese: Iv.Sla56.is@seznam.cz,pod přezdívkou Kuzmič. Jsem si vědom této chyby,možná daná seznamka Be 2 S.a.r.l. Vám odpoví že moje současná emailová adresa ivanisa@seznam.cz není u nich registrovaná v seznamce
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,musím se omluvit že jsem nemohl dříve odpovědět.Byl jsem mimo republiku na montáži.Chci Vám napsat,že 14.1 2019 jsem zaslal oficiální výpověď do centrálu společnosti be2 S.a.r.l.,tato společnost mi neodpověděla emailem že došlo k ukončení smlouvy,ale dne 6.2 2019 opět strhla z mé kreditní karty částku 2247,00Kč ze které jsem platil první částku na údajné Prémiové členství.Ani pan Michal Hlaváček mi neodpověděl i když jsem mu poslal email na výpověď ze smlouvy.Proto budu si muset nechat zrušit kreditní kartu ze se uskutečnily platby,abych nepřišel opět o další peníze,což mne bude stát nějakou korunu.Dále se obrátím na Evropského spotřebitele,kde mi jistě pomůžou,jak píšete ve Vaší zprávě. Prozatím děkuji za Vaší pomoc SLABÝ Ivan
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.