Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
DOBRÝ DEN,DNE4.10.2018JSEM ZAKOUPILA POSTEL WINDSOR 3XJSME REKLAMOVALI ČELO POSTELE A POSLEDNÍ REKLAMACE NEBYLA UZNÁNA ČELO PŘÍTEL ŘÁDNE NEZKONTROLOVAL A PŘEVZAL OPĚT ČELO POŠKOZENÉ 1RELAMACE 4.10.2018,2REKLAMACE U DODAVATELE 26.11.2018,3.REKLAMACE 4.1.2019 TELEFONICKY NA PRODEJNE JENA OLOMOUC A ZASLÁNO NA REKLAMACNÍ ODDĚLENÍ NIKDO SI ŘÁDNĚ NEOVEŘIL ,ŽE VADA JE V LÁTCE A TELEFON NÁM NEBEROU VOLÁNO 17.1.2019 ŽÁDNÁ REKLAMACE NEBYLA VYŘÍZENA DO LHUTY 30 DNÍ PROSÍM O PROŠETŘENÍ NAŠÍ STÍŽNOSTI A OVĚŘENÍ ŽE ZÁVADA JE V LÁTCE ZA VYŘÍZENÍ DĚKUJEME
WINDSOR POST. 200X180 KOD ZBOŽÍ885-0086/001
PROSÍME O DODÁNÍ ČELA BEZ ZÁVAD NA LÁTCE
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Jedná se tedy o obrácení důkazního břemene.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Vážený pane Opletale,
na základě Vaší reklamace ze dne 3.11.2018 byl servisním technikem díl vyměněn.
Vyřízení této reklamace z Vaší strany nebylo nijak rozporováno. Další reklamaci jste řešil sám přímo s výrobcem.
Novou reklamaci na opětovné poškození vyměněného dílu z 11.1.2019 výrobce zamítl na základě předávacího protokolu ze dne 4.1.2019, kde jste svým podpisem potvrdil převzetí kusu bez závad.
Záleží nám na Vaší spokojenosti, nabízíme Vám proto dodání nového kusu na nejbližší prodejnu, kde po kontrole s naším personálem můžete původní čelo vyměnit.
Děkujeme.
S pozdravem
JENA NÁBYTEK
DOBRÝ DEN,VELICE DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ SOUHLASÍM S POSTUPEM ŽE ČELO SI MUŽEME
PŘEVZÍT A ZKONTROLOVAT NA VAŠÍ PRODEJNĚ .DĚKUJI S POZDRAVEM OPLETAL
Hodnocení: