Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#29877Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 6 lety

LIBOR OPLETAL

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN,DNE4.10.2018JSEM ZAKOUPILA POSTEL WINDSOR 3XJSME REKLAMOVALI ČELO POSTELE A POSLEDNÍ REKLAMACE NEBYLA UZNÁNA ČELO PŘÍTEL ŘÁDNE NEZKONTROLOVAL A PŘEVZAL OPĚT ČELO POŠKOZENÉ 1RELAMACE 4.10.2018,2REKLAMACE U DODAVATELE 26.11.2018,3.REKLAMACE 4.1.2019 TELEFONICKY NA PRODEJNE JENA OLOMOUC A ZASLÁNO NA REKLAMACNÍ ODDĚLENÍ NIKDO SI ŘÁDNĚ NEOVEŘIL ,ŽE VADA JE V LÁTCE A TELEFON NÁM NEBEROU VOLÁNO 17.1.2019 ŽÁDNÁ REKLAMACE NEBYLA VYŘÍZENA DO LHUTY 30 DNÍ PROSÍM O PROŠETŘENÍ NAŠÍ STÍŽNOSTI A OVĚŘENÍ ŽE ZÁVADA JE V LÁTCE ZA VYŘÍZENÍ DĚKUJEME


Produkt

WINDSOR POST. 200X180 KOD ZBOŽÍ885-0086/001


Požadované řešení

PROSÍME O DODÁNÍ ČELA BEZ ZÁVAD NA LÁTCE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 20:11, před 6 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Jedná se tedy o obrácení důkazního břemene.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2019 15:15, před 6 lety

Vážený pane Opletale,

na základě Vaší reklamace ze dne 3.11.2018 byl servisním technikem díl vyměněn.

Vyřízení této reklamace z Vaší strany nebylo nijak rozporováno. Další reklamaci jste řešil sám přímo s výrobcem.

Novou reklamaci na opětovné poškození vyměněného dílu z 11.1.2019 výrobce zamítl na základě předávacího protokolu ze dne 4.1.2019, kde jste svým podpisem potvrdil převzetí kusu bez závad.

Záleží nám na Vaší spokojenosti, nabízíme Vám proto dodání nového kusu na nejbližší prodejnu, kde po kontrole s naším personálem můžete původní čelo vyměnit.

Děkujeme.

S pozdravem

JENA NÁBYTEK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2019 18:05, před 6 lety


LIBOR OPLETAL

DOBRÝ DEN,VELICE DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ SOUHLASÍM S POSTUPEM ŽE ČELO SI MUŽEME
PŘEVZÍT A ZKONTROLOVAT NA VAŠÍ PRODEJNĚ .DĚKUJI S POZDRAVEM OPLETAL

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.3.2019 07:10, před 6 lety


LIBOR OPLETAL

Hodnocení: