Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 21.12.2018 jsem vracela v zákonné lhůtě 14 dnů zpět boty, které mi byly malé a objednala jsem si boty o velikost větší, které jsem také zaplatila a které jsou v pořádku. Malé boty však společnost přijala dne 22.12. na sklad a do dnešní doby nemám zpět na účtu vrácené peníze. Psaly už na konci listopadu, že vše funguje a vše reklamují a peníze vrací. Není to však pravda. Tento týden to bude měsíc a já nemám své peníze zpět a jak koukám na hodnocení na jiných stránkách, nejsem jediná, negativních recenzí tam je opravdu hodně. Nevím, jakým právěm si necháváte peníze, které Vám nenáleží, ale pokud nebudu mít peníze zpět na svém účtu do příštího týdne. Obracím se na Evropský institut pro řešení v těchto záležitostech.
S pozdravem Martina Růžičková Sekyrová
vrácení peněz neprodleně
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
je nám velice líto, že částka ještě nebyla připsána na účet pani Růžičkové Sekyrové. Situaci jsme prověřili a bohužel, kvůli chybě v systému, nebyli vyplacené některé vratky z 22. prosince, a tento problém ovlivnil i vyplacení sumy paní Růžičkové Sekyrové. Peníze jsme všem zákazníkům tento týden odeslali a měli by v nejbližší době přijít na bankovní účet.
Omlouváme sa za všechny způsobené nepříjemnosti a usilovně pracujeme na tom, aby se podobná situace již neopakovala.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.