Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.12.2018 jsem na stránkách www.customersupport24.com objednal Fusion Fuelsalver - 1x balík Premium za 1790,-Kč.
Zboží mi bylo doručeno dne 5.12.2018 na dobírku, kterou jsem uhradil doručovateli (PPL).
7.12.2018 jsem zboží společně s písemným odstoupením od smlouvy zaslal zpět na adresu odesilatele - ONLINE STORE, Strojnická 373, 73701 Český Těšín, kterou prokazatelně převzal dne 10.12.2018.
Dosud jsem, po mnoha urgencích zaslaných e-mailem, neobdržel úhradu za vrácené zboží.
Fusion Fuelsalver
Podle mého zjištění se jedná o polskou společnost s pobočkou v ČR.
Má smysl zasílat předžalobní výzvu?
Jaké je další možné řešení?
Děkuji za informace.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.