Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29885Nesouhlas s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2019, před 6 lety

Michaela Udržalová

Znění stížnosti

Dne 7.1.2019 jsme reklamovali mobilní telefon, který byl zakoupen 18.12.2018 jako vánoční dárek - na displeji se objevila šedá lišta. K telefonu bylo dne 28.12.2018 u o2 zakoupen kryt a ochranné sklo, které bylo prodejcem nalepeno. Při reklamaci 7.1.2019 bylo u prodejce nahlášeno, že je na telefonu 10 dní staré nepoškozené sklo a byla k reklamaci i přidána faktura k zakoupenému sklu. Pracovník nám řekl, že pokud bude reklamace vyřízena a případně telefon vyměněn, nalepí nám nové sklo. Dne 17.1.2019 jsme byli vyzvednout vyřízenou reklamaci, s tím že byl telefon opraven - byl vyměněn celý přední panel - tzn. i displej a telefon byl vrácen bez ochranného skla - pouze se základní folií. Pracovník v prodejně nám řekl, že pokud chceme na telefon ochranné sklo, musíme si ho zakoupit. Na to jsme nepřistoupili - nelíbí se mi, abych dala znovu 500 Kč za nové sklo. Pracovník se s námi ale víc nebavil. Dle mého názoru, by prodejce měl vrátit telefon i s ochranným sklem - ještě ke všemu, když bylo zakoupeno ve stejném obchodě a 10 dní nazpět. Žádám Vás tedy o vyřešení a to nejlépe vrácení peněz za sklo, případně o poskytnutí nového skla. Celá tato věc byla řešena v o2 prodejně v Turnově. Kvůli neochotě pracovníků již cokoliv budeme řešit jedině v prodejnách v Liberci.


Produkt

Mobilní telefon Huawei Nova 3


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za ochranné sklo, které bylo nalepeno na mobilním telefonu nebo poskytnutí nového ochranného skla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2019 16:24, před 6 lety

Na popsanou situaci dopadá § 2944 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který stanoví následující: "Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak." Velmi často se jedná o případy poškození věci v reklamačním řízení, v rámci něhož prodávající řeší na základě uzavřené kupní smlouvy reklamační opravu. Pokud tedy provedením a vyřízením reklamace vznikla nějaká škoda (nepoužitelné ochranné sklo), potom za tuto škodu odpovídá prodávající jako strana závazku.

Co se týče náhrady škody, zde platí § 2951 odst. 1 občanského zákoníku: "Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích." Navrácení odlepeného ochranného, které již není možno znovu použít, neodpovídá uvedení věci do předešlého stavu. Škodu lze v daném případě nahradit buď nalepením skla nového, nebo v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2019 10:18, před 6 lety

Pěkný den,
velmi se za vzniklou situaci omlouváme. Můžete nám touto cestou zaslat číslo reklamačního protokolu a dále pomocí neveřejného údaje, telefonní číslo které u naší společnosti využíváte?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2019 14:31, před 6 lety


Michaela Udržalová

Dobrý den,

děkuji za ochotu věc řešit. Mohu se tedy zeptat na nějaký kontakt, kam se mohu na Vás obrátit a věc dále řešit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2019 14:41, před 6 lety

Pěkný den,
záležitost můžeme řešit touto cestou, případně nám můžete požadované informace zaslat pomocí info@o2guru.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 06:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 09:15, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.