Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#29887Klamání spotřebitele o ceně zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2019, před 6 lety

Lubomír Blüml

Znění stížnosti

Včera ve čtvrtek 17.ledna jsem se informoval v Kauflandu večer na slevu rohlíků a paní v pekárně řekla že to zjistí a po čase došla že budou slevněné... Přesto že ví že kupují slevněné na sušení jenom za 50 haléřů jednou za půl roku i tak jsem zeptal jestli budou za 50 haléřů...
Odpověděla že ano.Koupil jsem dva pytle rohlíku které by jim zůstali a po zaplacení jsem zjistil že mě je počítali za 80 haléřů což je rozdíl o sto korun vyšší...
Po konzultaci s manažerem a paní z pekárny zapřeli že bych se ptal na cenu...To je ale nesmysl, protože když něco kupujete ve velkém množství tak se ptáte nejdříve na cenu.
Seriózní by bylo informovat zákazníka když beru dva pytle že cena není taková na kterou se ptám...!?!
Za tu cenu nebudu brát dva pytle ale přijdu za hodinu až bude cena postupně snížená na minimum...
Bylo to úmyslné oklamání zákazníka.


Produkt

Pečivo sleva před likvidací pečiva... Klamání o ceně...


Požadované řešení

Zaplacení rozdílu ceny...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 21:33, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou kterou prodávající udává, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2019 15:58, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 07:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 09:29, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.