Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29896Balík již cestuje po Praze 9 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2019, před 6 lety

Pavel Hašler

Znění stížnosti

6.12.2018 Zásilka převzata do přepravy ( v Singapuru !!).
7.12.2018 Odeslání zásilky do České republiky.
Od nákupu cesta do Prahy = 30 dní !!!
9.1.2019 Výstup z vyměňovací pošty. 22000 Praha 120
od 9.1.2019 Zásilka v přepravě ( na poštu 198 00 Praha 9) ještě nedorazila.
Když se při pokusu o zjištění kde balík je zmíním, že jde z Číny,
setkám se jen s úsměškem.
Snad je jedno jestli jde z Číny, nebo z USA. Nyní je již 9 dní v rukou a tudíž v zodpovědnosti České pošty.
Prostě ostuda a lajdáctví České pošty. Možná, že by pomohlo zvýšení platů o 10% ??


Produkt

Minimálně velmi špatná logistika České pošty.


Požadované řešení

Byl bych rád, kdyby se Česká pošta podstatně zlepšila v časech přepravy zásilek.

Stačí si vzít již osvědčený příklad od přepravce UPS UK.
Jeden den dopoledne objednám v Anglii a druhý den v poledne
mám zásilku doma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:14, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.