Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po přestěhování se jsme se spojili s UPC s prosbou o převedení internetu na novou adresu. Několikrát nám bylo řečeno, že se nám ozve technik a nikdy se tak nestalo. Urgovali jsme to již několikrát. Vzhledem k pracovní vytíženosti jsme uvedli datum, kdy je možné přijít zapojit internet. Opět nám bylo slíbeno, že se technik určitě ozve, ale nestalo se tak. Internet tedy platíme, ale nemáme možnost využívat. Žádali jsme 5.1.2019. Nyní je 18.1.2019 a stále nemáme internet.
Ideálním řešením by byl tento měsíc, tedy leden 2019, zdarma. Pokud to tak nepůjde, pak tedy účtovat pouze dny, kdy byl internet funkční.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít, kvůli pochybení na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta detailně prověřila. Během šetření bylo zjištěno, že klient nás požádal o transfer služby dne 4. 1. 2019 a k provedení přestěhování došlo dne 28. 1. 2019, což je v limitu 30 dní na provedení změny.
Během realizace transferu služby došlo nedorozumění, za toto pochybení se klientovi omlouváme, jako kompenzace mu byly odúčtovány služby za období od 5. do 23. 1. 2019. Věříme tedy, že klientovu stížnost se podařilo vyřešit a že služby již fungují k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.