Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zdravím,
Není to prvně co mám s tímto řidičem nějaký problém, ale tentokrát si to líbit nenechám.
Ráno dostanu sms, že mi přijde zásilka mezi 15-17 hodinou. Já se podle toho zařídila a v 15:01 mi přijde sms, že si mám vyzvednout zásilku v nějakém parcel shopu??? Ani se mi nezkoušel dovolat a hned tu zásilku dál do nějakého shopu??? Kterej mam hodne daleko a ja mam maly miminko a nemůžu nikam jezdit !!!!
Neochotně chování ridice
At už se to priste neopakuje a popripadne si s tím vašim řidičem promluvte ať laskavě dělá svoji práci jak má!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.