Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Byla jsem vyrozuměna, že mají zboží v depu PPL a bude mi doručováno, a ať počkám, SMS.
Tedy jsem několik dní počkala potom jsem jim napsala email, protože se stále nic nedělo. Kotrolovala jsem balík, kde se nachází a byl stále v depu.
Byla jsem vyrozuměna takto:
Dovolujeme si reagovat na Váš e-mail.
Zásilka byla zdržena na depu, jelikož ji nebylo možné uložena na parcel shop z důvodu kapacity.
Dnes jí vypršela již úložní lhůta a byla automaticky přesměrována na vrácení zpět.
Je nám líto, ale zásilku není možné z naší strany doručovat, jelikož došlo k odstranění dobírky.
Problém s plným doručovacím místem, který jsem vybrala (protože mi byl nejblíže) jsem nevěděla a nebyla jsem vyrozuměna.
Stačilo mi dát vědět místo bychom změnili, nebo se domluvili na jiném postupu.
Firma o které jsem objednávala byla solidní a na vlastní náklady mi balík obratem poslali jinou doručovací službou na mé požádání.
Avšak není správné,že firma musela opět platit poštovné. Zaplatili si za službu, kterou prostě nedostali. Způsobena byla ujma mě i firmě.
Stačilo mi dát vědět místo bychom změnili, nebo se domluvili na jiném postupu.
Firma o které jsem objednávala byla solidní a na vlastní náklady mi balík obratem poslali jinou doručovací službou na mé požádání.
Avšak není správné,že firma musela opět platit poštovné. Zaplatili si za službu, kterou prostě nedostali. Způsobena byla ujma mě i firmě.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.