Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
12.12. jsme poslali objednávku zboží,které asi do týdne přišlo .
Vrátili jsme z ní 1 svetr.Přišla potvrzovací zpráva že svetr přišel a žádost o číslo učtu na vrácení peněz kterou jsme zaslali.
Peníze však po měsíci i poněkolikerých urgencích nepřišli na email nereagují na zavolání reagují že peníze jíž odeslali.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Dzuro, můžete nám tu nechat číslo objednávky?
Nejedná se určitě o standardní situaci a věříme, že najdeme příčinu, proč Vám doposud nebyly peníze zaslány.
Můžete se prosím znovu ujistit ve Vašem bankovním přehledu, že Vám skutečně ještě nebyly peníze uvolněny, případně zda číslo Vašeho bankovního účtu, které jste pro zpětné zaslání uvedl, je správně?
Děkujeme
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.