Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera dne 18.1.2019 jsem si objednal balíček č.40086188818 z mall.cz s doručením na adresu. Marně jsem čekal doma. V 11.11 hod mi došla sms , že si balíček mám vyzvednout na výdejním místě , které je otevřeno pouze do 11 hodin. Mohu říci, že jsem velice nespokojen s Vaší zásilkovou službou co se týče dneška. Balíček jsem akutně potřeboval. No už jsem volal odesilateli, že balíček si bohužel nevyzvednu, protože budu od pondělí na cestách.
řidič ať v pondělí dne 21.1.2019 balíček z výdejního místa vyzvedne a doručí na požadovanou adresu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.