Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29913Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2019, před 6 lety

Vilém Pokorný

Znění stížnosti

Včera dne 18.1.2019 jsem si objednal balíček č.40086188818 z mall.cz s doručením na adresu. Marně jsem čekal doma. V 11.11 hod mi došla sms , že si balíček mám vyzvednout na výdejním místě , které je otevřeno pouze do 11 hodin. Mohu říci, že jsem velice nespokojen s Vaší zásilkovou službou co se týče dneška. Balíček jsem akutně potřeboval. No už jsem volal odesilateli, že balíček si bohužel nevyzvednu, protože budu od pondělí na cestách.


Požadované řešení

řidič ať v pondělí dne 21.1.2019 balíček z výdejního místa vyzvedne a doručí na požadovanou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:08, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 14:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.