Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, taky jsem si zaplatila na zkoušku na měsíc členství, kdy jsem toto nechtěla prodloužit a předpokládala jsem, že po měsíci mi upozornění, že mi bude členství končit, abych buď na prodloužila o další měsíc nebo, že mi bude členství zrušeno. Jak to tak bývá u společnosti, které nechtějí člověka tahat za nos. Dnes jsem ale zjistila, že se mi na účtu bez mého vědomí strhne tato částka. Nikdy bych takovou částku pro takovou věc neinvestovala. Touto cestou bych chtěla zažádat o zrušení svého profilu k dnešnímu datu a všeho s tím společného. A navrácení částky. Děkuji za kladné vyřízení
Nechtene členství
Chci zrušit vse co se této stránky tyče a vrátit celou částku.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Děkuji, tak už se stalo, ale k ničemu to moc nevede.
Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Ve všeobecných podmínkách je, že v případě předplatného na zkoušku je možné se od pravidla odchýlit. To znamená, že si tyto pravidla očividně každej vysvětluje po svém. Dále tam máte, že se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání. Já žádala o měsíc na zkoušku, takže chci prodloužit měsíc na zkoušku. Takže jste si z mého účtu měli strhnout 159,- Kc a ne 2247,- Kč. Ideálně jste, ale na můj soukromý účet, kde jsou mé poctivě vydělané peníze, neměli lézt vůbec. Nikdo o vaše členství nežádal. Já žádala pouze o zkoušku. A tam dokonce máte, že mám 6 měsícu na vyjádření, že s částkou nesouhlasím. Taky jsem vám včera odeslala písemnou výpověď, takže to do konce měsíce stihnu. Žádná reakce od vás mi nepřišla.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k uvedeným skutečnostem vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.