Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doporučená listovní zásilka/větší obálka s objednaným zbožím, doručovatelka Sprušanská Marcela se neobtěžovala zazvonit, či jinak ověřit, zda nikdo skutečně není doma a rovnou vhodila lístek o nezastižení adresáta.
Bohužel na pobočce pošty mi sdělili, že s doručováním oni nemají nic společného, jelikož doručovací služby má na starosti někdo jiný v jiné budově. A tedy na adrese 70030 Pošta Ostrava 30, B.Četyny 1047/12 jsem se stížností nepochodil.
Doporučená zásilka 0.148kg
Povinné školení pro zaměstnance doručovatelských služeb (jelikož podle madam na poště s tím čp nemá nic společného), jak správně zvonit na zvonky a zaměstnavatel, aby motivoval své zaměstnance k lepším výkonům práce a ověřoval si, zda do svých řad nezaměstnává líné lemply, kteří upřednostní vhození lístku před samotným zvoněním.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman