Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v pondělí 7.1. jsem si koupila kalhoty na Chodově a vzala jsem si omylem špatnou velikost. Později jsem doma zjistila že se mi ani nelíbí a chtěla bych je vrátit. Bohužel jsem už vyhodila cedulku když jsem si je doma zkoušela a zjistila jsem že je to jiná velikost. Když jsem je dnes (20.1.) chtěla jet vrátit tak mi i na chodově i na pankráci řekli že nemám vysačku a že mi nemohou věřit. Ani v jednom obchodě jsem neuspěla a tak píšu sem.
kalhoty 5678/322/800/L 170/74Y
Chtěla bych dostat zpátky peníze.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.