Společnost


Marcela Farová

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29934Zboží dodáno,ale uplně jiné,zapáchající,opotřebované a špinavé-KATASTROFA!!! Reklamováno-neúspěšně (nezájem a výmluvy).

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2019, před 6 lety

Petr Veselý

Znění stížnosti

Na kinderbazar.cz jsme si objednali dětský set (nový).
Přišel balík (pytel),kde měl být námi objednaný dětský set.
K našemu zděšení ani jeden kus oblečení nesouhlasil s naší objednávkou,bylo zmačkané a dokonce i zapáchalo jako od kouře a nejen to,bylo i dost špinavé. Pokud by šlo vkládat fotky,dodali bychom,ale bohužel.
Jak psala jedna paní v jedné recenzi, cituji - zboží použitelné snad jen pouze jak hadr na podlahu!! Souhlasíme.
Ihned jsme psali na kinderbazar.cz a přišla nám odpověď od jisté paní Markové a později v dalších emailech i od paní Janečkové,že to není možné a nejen to,že fotky na jejich webu jsou pouze ilustrační (což tam samozřejmě napsáno nebylo) a když jsme je na to upozornili,odpověděli,že to tam napsáno je a to v obchodních podmínkách. Domníváme se,že už toto je klamání zákazníků. Po několika vyměněných emailech nám napsala,ať to pošleme tedy zpět,ale až po vánočních svátcích,že tam nejsou a že mají také nárok na dovolenou.
Za 1. by jsme propásli 14 denní lhůtu na vrácení.
2. jak se nám podařilo zjistit,tak i přes vánoční svátky vesele odesílali objednávky.
Takže samé lži.
Neváhali jsme a zboží (dá-li se tomu tak říkat) jsme obratem poslali zpět.
Jelikož se nic nedělo,poslali jsme další email,kde jsme chtěli vědět,jak to vypadá s naší reklamací. Bylo nám odepsáno,že nic nepřišlo,tak se nemůže nic řešit. Opět jsme neváhali a ofotili jsme podací lístek,který jsme měli po odeslání balíku zpět.
Odpověd byla,že jim nepřišel a že na poštu jdou až ke konci ledna,což je cca měsíc a půl po našem odeslání a napsali,proč jsme to neodeslali DPDčkem.
Proč jsme to poslali přes poštu a né DPD,odpověď je přeci jednoduchá. Pošta,když si to daný adresát nevyzvedne to uloží na danou poštu a od toho dne to tam uloží po dobu 15cti dnů,což je spousta času,teda pokud by druhá strana měla zájem a vážila si zákazníků.
Samozhřejmě si to nevyzvedli a balík se nám vrátil.
Poslali jsme další email,že se nám balík vrátil a že jsou lháři a podvodníci a že to budeme řešit jinak.
Bylo nám odpověděno,co děláme a hrotíme a proč vyhrožujeme, že nám přeci psali,že na poštu jdou koncem ledna (taková


Produkt

Balíček mini neutrálek 8 ks - 0 až 6 měsíců.


Požadované řešení

Reakce je jasná,VRÁCENÍ PENĚZ a bylo by fajn,kdyby došlo k zavření (zrušení) podvodného eshopu,potrestání majitele,aby se to již neopakovalo a nemuseli další a další lidé se domáhat svých práv a hodiny trávit na internetu vypisováním příběhů,aby tím ostatní varovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:37, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Prodejce musí vrátit peníze do 14 dní od té doby, co obdrží zboží v souladu s ustanovením § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"). To, že si zboží nevyzvedl nejde na vrub spotřebitele. Uplatní se v daném případě domněnka doručení, tedy že zboží došlo prodejci třetí den poté, co jej spotřebitel zaslal dle § 573 OZ. Doporučujeme prodejci po uplynutí 14 dní od domnělého doručení zboží zaslat výzvu o vydání bezdůvodného obohacení, a to doporučeně s dodejkou.

Spotřebitelka by rovněž mohla žádat náhradu škody (náhradu poštovného za opakované poslání zboží), která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel však musí prokázat, že mu škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 21:47, před 6 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.