Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29935Odstoupení od smlouvy - zrušení Premium členství na portálu www.singles50.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2019, před 6 lety

Jaroslav Grygar

Znění stížnosti

Dne 20.1.2019 jsem na stránkách singles50.cz požádal o prémiové členství na 12 měsíců, u kterého byla uvedena částka 99,-Kč.
Z mého účtu však byla stržena částka 4.752,-Kč. Na takto vysoký poplatek jsem však předem nebyl vůbec upozorněn.
Ve VOP jsem se dočetl, že mám právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů, za těchto podmínek:


"11. Právo na odstoupení od smlouvy

(1) za nákup zpoplatněných služeb prostřednictvím webové stránky Singles50

Informace o výkonu práva na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.

Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.

Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +420 227203713, e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (https://www.singles50.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.

Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když sdělení o výkonu práva na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Důsledky odstoupení od smlouvy

Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady."

Zaslal jsem tedy výpovědní mail s přiloženou žádostí o odstoupení od smlouvy s vlastnoručním podpisem a žádám o vrácení částky 4.752,-Kč na svůj účet a zrušení mého Prémiového členství.


Produkt

Prémiový účet na portálu singles50.cz na 1 rok.


Požadované řešení

Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy sjednané dne 20.1. 2019 a vypovězené dne 20.1.2019, zrušení mého Premiového účtu na vašem portále, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování a vrácení zaplacené částky 4.752,-Kč zpět na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:24, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.

Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 10:36, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2019 10:47, před 6 lety


Jaroslav Grygar

Dobrý den,

na adresu michal.hlavacek@be2.com jsem už svou žádost na odstoupení od smlouvy zaslal včera, tj.20.1.2019, protože jsem už věděl, z příspěvků dalších poškozených, že tento postup společnost Singles50 vyžaduje. Pošlu tam tedy svou výpověď ještě jednou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 09:52, před 6 lety

Ke stížnosti doplňujeme informace, které nám zaslal spotřebitel:

"Dobrý den,

posílám informaci, že včera byla na můj bankovní účet vrácena celá částka, kterou jsem požadoval. Společnost Singles50 mě však o vrácení poplatku nijak neinformovala a ani nepotvrdila zrušení mého členství.

Dnes jsem také deaktivoval svůj účet u společnosti Singles50 a na jimi uvedené adrese, ochrana@singles50.cz, požádal o zrušení mého členství a registrace u Singles50.cz, vymazání mého profilu a také mých osobních údajů z jejich databáze, a že si nepřeji zasílání jejich dalších nabídek ani jiných e-mailových oznámení.

dTestu moc děkuji za pomoc při řešení mé stížnosti."

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 22:37, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 09:04, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.