Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 9.12.2018 jsem uhradil částku 149Kč za měsíční Premium členství v této seznamce.Dne 24.12.2018 mi z osobního účtu mi byla stržena částka 592,86Kč bez mého vědomí.Vůbec jsem nebyl vyzván k uhrazení této částky.Nahlásil jsem to bance jako neoprávněné stržení částky s podáním reklamace.Částka mi byla 28.12.2018 vrácena na osobní účet a závěr reklamace neznám.Ke dni 8.1.2019 mi bylo automaticky obnoveno Premium členství na 3měsíce a mám zaplatit částku 2247,00Kč jako dlužnou částku.Pokud nezaplatím,tak bude vše předáno externí společnosti.
Je pravda,že jsem si podrobně nepřečetl všeobecné podmínky a potvrdil souhlas.Lituji to,že jsem se dostal to těchto spárů této seznamky.Podal jsem výpověď emailem,ale zatím bez odezvy.Nevím,jak postupovat dále.
Děkuji za případnou radu.
Kučera Vladimír.
seznamka Singles50
jak postupovat o zrušení platby dluhu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Společnost mě kontaktovala s přímou emailovou adresou a odpověď je tato.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby zde mohl případně informovat o výsledku.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.děkuji za všechny poskytnuté rady.věc je uzavřena a onu částku jsem neuhradil.Kučera Vladimír.
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.