Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#29939Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Petr Bučík

Znění stížnosti

Dne 11.6. 2018 Jsem zakoupil vozidlo Dacia Sandero 1.0 SCe. Mělo se jednat o nový vůz po prvním majiteli s plnou zárukou, už tady byl rozpor, který jsem se dozvěděl až po 10 dnech od koupě, Prodejce autobazar AAA auto Otrokovice nemá od vozidla údajně velký ani malý technický průkaz na provozovně a jsem 3 majitel vozidla. Ovšem již asi 3.12.2018 jsem si všimnul praskajícího laku u pátých dveří, zajel jsem do značkového servisu Dacia zde v místě bydliště a chtěl jsem toto reklamovat ovšem to nešlo, měl jsem se s reklamací obrátit na prodejce. To jsem tedy ihned udělal formou reklamačního protokolu na webových stránkách, ozvali se mi s tím že musím auto přistavit k nim na provozovnu až do OtrokovicPřesto že jsem podal reklamaci na webu prodejce dostavil jsem se tam s vozidlem 6.12.2018 . Ovšem na pobočce kde jsem auto koupil se tvářili že pomalu neví o co se jedná, tak jsem jim znovu zopakoval že jsem podával na jejich webu reklamaci prasklého laku a po telefonátu jejich pracovníka že tam musím dojet, že to chtějí zkontrolovat a nafotit, tak prasklý lak zkontrolovali nafotili vystavili mi písemný reklamační protokol s tím že chtějí vyjádření autoservisu, kde byla reklamace odmítnuta, tak jsem toto zajistil. Servis mi vydal písemné vyjádření že nemá záruční lakovnu a tudíž nemůže závadu odstranit proto mě odporučil na prodejce! Toto jsem zaslal prodejci již e mailem - mám uschovaný právě pro tento případ. Jelikož jsem pochopil, že prodejce chtěl pouze prodat, ale již jej nezajímá cokoliv jiného - jako je servis nabízený firmou Dacia zastoupení v Ćr. O těch podmínkách jsem se dozvěděl až od autorizovaného prodejce Dacia.Takže reklamace nebyla vyřízena ve stanovené zákonné lhůtě 30 dní a navíc byla zamítnuta : Kopíruji 9.1.2019 doručeno 11.1.2019 Prodávající reklamaci zamítá z důvodu nemožnosti odborného posouzení reklamovaných vad zboží. Bez přistavení vozidla které lze ve výjimečných případech ( po dohodě s prodávajícím) nahradit dodáním zprávy o vadě zboží od odborného servisu ( posouzení automechanikem) nelze oprávněnost reklamace posoudit a uznat ji jako oprávněnou. Bez podpisu !


Produkt

Dacia Sandero II, 1.0 SCe , r. v 2018, SPZ 6Z28767, VIN UU15SDMC560173999


Požadované řešení

Po tomto jednání , jsem ochotný přistoupit na slevu kupní ceny, příp. jak mají uvedeno v podmínkách na odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 10:32, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Prodávající se nemůže zprostit své povinnosti vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů tvrzením, že nemůže zajistit odborné posouzení reklamovaných vad.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Co se dodání velkého a malého technického průkazu týče, jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2019 15:48, před 6 lety

Vážený pane Bučíku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Dostala jsem informaci, že Váš vůz je v záruce od výrobce - je tedy potřeba, abyste navštívil autorizovaný servis (který ovšem disponuje rovněž lakovnou).
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2019 16:25, před 6 lety


Petr Bučík

No to, jako když je vůz v záruce, ještě neznamená, že si zákazník musí nechat všechno opravovat ! Opravou totiž dojde k broušení přelakování atd. čili ke změnám na vzhledu kráse laku. A za 2 jste mi již doposud způsobili škodu finanční újmu a to ne jenom touto závadou , ale i jednáním, kdy jste mě nutili jet na Vaši provozovnu, dále jet s autem do značkového servisu v Kunovicích, kde nemohli závadu odstranit a opět a to mám uložené telefonáty že musím tuto zprávu dovézt do Otrokovic, přesto že jsem zprávu zaslal prodejci e mailem / mám rovněž uloženo/ čemuž už se nestačil divit i právník a hned se mě dotazoval, jestli jsem vašim zaměstnancem, že si dovolí váš zaměstnanec mě takto úkolovat ! To byla vaše povinnost si toto zjistit, stejně tak podmínky které při prodeji vozů Dacia dává Dacia.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 18:28, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2019 14:55, před 6 lety

Vážený pane Bučíku,
opětovně jsem záležitost nechala prověřit. Vada na Vašem vozidle v době prodeje nebyla. Záleží tedy jen na Vás, zda opravu laku řešit chcete (s výrobcem), či nikoli. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2019 17:17, před 6 lety


Petr Bučík

Já reklamaci řešit s výrobcem jako zákazník nemohu! Vy jste prodejce Vám jsem platil více než by byla cena nového vozu, navíc vozu, který měl skrytou vadu a to vadu která bude i po opravě stále vidět, takže buďto dostanu slevu a to podle této závady výraznou, nebo odstupuji od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 10:07, před 6 lety

Za vady vůči kupujícímu odpovídá dle občanského zákoníku prodávající. Je pochopitelně možné poskytnout záruku rozšiřující základní zákonný režim (v případě automobilů je to v zásadě běžné), avšak pokud nelze v rámci záruky od výrobce vadu odstranit, jedná se o odpovědnost prodávajícího.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2019 16:54, před 6 lety

Dobrý den,
vada v době prodeje nebyla. Lze ji odstranit v autorizovaném servisu u výrobce v rámci záruky. Vy jste vlastníkem vozidla a od výrobce máte zákonnou záruku 24 měsíců. Tedy je na Vás, zda to chcete řešit nebo nikoli. I servis se vyjádřil, že lze řešit v rámci zákonné záruky, ale v servisu, který má lakovnu (tam, kde jste byl, lakovnu nemají).
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2019 17:25, před 6 lety


Petr Bučík

Dobrý den! Prosím Vás doposud jste mi nesdělili anikde má výrobce autorizovaný servis s lakovnou. Podstoupím toto s tím, že pokud bude znatelná oprava na laku okamžitě odstupuji od kupní smlouvy. Nikoliv že já budu mít po opravě flek na laku a vy se tváříte že se vás to netýká! Vy jste prodejce a toto jsou vaše povinosti, stejně tak mě informovat o svolávacích akcích u vozidla co jsem u vás zakoupil! A ani toto neplníte a to už je 3 svolávací akce, kde já jsem vlastně jako zákazník ohrožen na životě vašim jednáním!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 10:36, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 15:31, před 6 lety

Dobrý den,
na internetu jsem nalezla tento servis, podle webu disponují rovněž také lakovnou: https://www.autoad.cz/dacia/o-nas/kontakty/.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2019 15:47, před 6 lety


Petr Bučík

No opravdu AAA nebo Mototechna, jenom podvody a zneužívání okrádání lidí!!! Na co jste tedy otravovali že Vám mám doručit proč tento servis odmítl tuto opravu laku?? Jasně jsem Vám dokládal, že tento servis nemá lakovnu proto není schopen opravu provést ! Prostě jenom lži a podvody ani pořádně číst jaksik neumíte!! Nehledě že doposud jste se ani nevyjádřili ke svolávacím akcím právě na toto vozidlo ! přičemž vzniká ohrožení na životě zdraví i na vozidle ! A toto je rovněž Vaše povinnost!! Jedinné co umíte je podvádět předražit auto o 50000 nad cenu nového nejetého a i více vybaveného !!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2019 10:20, před 6 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby poskytnula relevantní informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 12:53, před 6 lety

Dobrý den,
lakovna: https://www.autoad.cz/dacia/servis-dacia/karosarna-lakovna/. Co se svolávacích akcí týče, jsme prodejci zánovních a ojetých aut, nikoli dealeři nových vozidel, tak bohužel nemůžeme informovat o svolávacích akcích.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2019 13:47, před 6 lety


Petr Bučík

Hodnocení:

Komentář: Jsou to od rádoby prodejce jenom lži a výmluvy o skutečnosti jsem měl být informován před prodejem což jsem nebyl Nehledě že najednou kopíruji: jsme prodejci zánovních a ojetých aut, nikoli dealeři nových vozidel. Ryze Česky se tomuto říká Šmejdi a hyenismus. Jelikož prodat vozidlo jako nové a cenu si navýšit více o 50000, než by stálo úplně nové, nejeté vozidlo s větší výbavou normální prodejce nemůže udělat, to jedině v Čr rádoby prodejce, jako je tento.