Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 4.4.2014 mi byla na prodejně CCC v Roudnici nad Labem reklamace bot vyřízená jako neoprávněná,z důvodů nepoužívání obouvací lžíce.Toto tvrzení je zcela lživé a neoprávněné. Boty byly zakoupeny v prosinci 2013,použila jsem zakoupenou impregnaci a boty začala používat až začátkem března 2014 kdy bylo počasí ideální na vycházkovou obuv - i když při reklamaci mi prodavačka řekla, že se jedná o zimní obuv a mohla jsem boty nosit od zakoupení! Po zjištění vady na vnitřní straně pravé boty-paty,kdy se mi nejen sedřela pata, ale i ponožka,jsem boty okamžitě dne 9.3.2014 dala k reklamaci a dne 4.4.2014 mi byla reklamace vyřízena. Boty byly nošeny cca 6-10x Nesouhlasím se zamítnutím reklamace a žádám o prošetření a nápravu k mé spokojenosti-vrácení peněz.
kod 2220215060417 Jennifer
Žádám o vrácení peněz za nekvalitní obuv, kterou jsem zakoupila.
|
Tweet |
V případě, že byla obuv zakoupena v prosinci a reklamována v březnu, jednalo se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že byl výrobek předán kupujícímu bez vad - nejlépe znaleckým posudkem. V případě, že tak učinil a kupující nesouhlasí s jeho vyjádřením, má možnost nechat si zpracovat k výrobku vlastní znalecký posudek, který by rozporoval vyjádření prodejce. V případě, že by byl tento znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má právo nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení ceny znaleckého posudku.
Seznam soudních znalců lze nelézt na www.justice.cz.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: