Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#29945Vrácení zboží do 14 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Jiří Dupkala

Znění stížnosti

Dobrý den,

12.1.2019 jsem přes e-shop EW zakoupil 75" TV Samsung, který osobně v Čestlicích zaplatil a vyzvedl. Po týdenním vyzkoušení jsem ho chtěl vrátit, a to v původním obalu a s kompletním příslušenstvím, protože na stejný TV měli tento víkend 11% slevu a po dotazu přes jejich info linku jiná možnost prý není než původní TV vrátit a zakoupit nový. Koupil jsem tedy TV znovu (se slevou, která ale platila pouze tento víkend) a původní chtěl nyní vrátit. Vrácení prý ale není možné, protože je TV používaný.


Produkt

Samsung QE75Q9FN


Požadované řešení

Vrácení zboží podle §1829 č. 89/2012 Ob.Z.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:52, před 6 lety

Jestliže spotřebitel uplatnil právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, nelze mu toto právo nepřiznat a odstoupení zamítnout. Maximálně by bylo možné řešit snížení hodnoty zboží v případě užívání věci nad rámec jejího vyzkoušení. V rámci čtrnáctidenní lhůty od převzetí zboží může kupující spotřebitel zboží vyzkoušet pouze do takové míry, jak by bylo možné v kamenném obchodě před koupí výrobku. Pokud už spotřebitel užívá zboží přes míru, potom má vůči němu prodávající právo na uhrazení snížené hodnoty zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 14:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.