Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
12.1.2019 jsem přes e-shop EW zakoupil 75" TV Samsung, který osobně v Čestlicích zaplatil a vyzvedl. Po týdenním vyzkoušení jsem ho chtěl vrátit, a to v původním obalu a s kompletním příslušenstvím, protože na stejný TV měli tento víkend 11% slevu a po dotazu přes jejich info linku jiná možnost prý není než původní TV vrátit a zakoupit nový. Koupil jsem tedy TV znovu (se slevou, která ale platila pouze tento víkend) a původní chtěl nyní vrátit. Vrácení prý ale není možné, protože je TV používaný.
Samsung QE75Q9FN
Vrácení zboží podle §1829 č. 89/2012 Ob.Z.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatnil právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, nelze mu toto právo nepřiznat a odstoupení zamítnout. Maximálně by bylo možné řešit snížení hodnoty zboží v případě užívání věci nad rámec jejího vyzkoušení. V rámci čtrnáctidenní lhůty od převzetí zboží může kupující spotřebitel zboží vyzkoušet pouze do takové míry, jak by bylo možné v kamenném obchodě před koupí výrobku. Pokud už spotřebitel užívá zboží přes míru, potom má vůči němu prodávající právo na uhrazení snížené hodnoty zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.