Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Telefon jsem zakoupil 11.1.2019, objednávka Č. 106673062, zaplatil jsem kartou a čekal na zaslání zboží na odběrné místo v Olomouci. 13.1. mi přišel email, že mám zboží zaplatit převodem. Na účtu mi byly peníze odečteny, tak jsem volal na zákaznickou linku, kdy dodají zboží, že do Ol. jedu v 14.1. Slečna mi zdělila, že platba není u objednávky spárována a pokud chci telefon 14.1. musím změnit u objednávky platbu na"v hotovosti na odběrném místě" a platbu kartou mi vrátí na účet. Vrácení peněz jsem několikrát urgoval, 2x jsem poslal výpis z účtu, ale peníze nevrátili a nikdo nekomunikuje!!! pavel Kehm
platby kartou
Okamžité vrácení peněz!!!!!
|
Tweet |
Kdo získá majetkový prospěch bez právního důvodu, je povinen tento majetkový prospěch vydat ochuzenému bezprostředně poté, co jej k tomu vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo požadovat navíc zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.