Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2995Změna výpovědní lhůty při přenosu čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Michal Peterka

Znění stížnosti

Do nedávna platilo, že pokud číslo není vázané smlouvou, bylo možné jej přenést v nejbližším možném termínu a to bez výpovědní lhůty ( tehdy obvykle 30 dnů od 1.dne následujícího měsíce).

Nyní s odkazem na novelu zákona o telekomunikacích a nové VP, je lhůta striktně 6 týdnů. V novele jsem však tuto výslovnou změnu nenašel?


Produkt

Přenos telefonního čísla


Požadované řešení

Žádám o přenos telefonního čísla bez zbytečného odkladu, v nejbližší možné lhůtě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2014 13:09, před 11 lety

Dle článku 5 odst. 4 opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012 - 12 Českého telekomunikačního úřadu, které nabylo účinnosti 1.9.2013 činí lhůta pro přenesení telefonního čísla, včetně jeho aktivace u přejímajícího operátora 4 pracovní dny. Tato lhůta počíná běžet prvním pracovním dnem, který následuje po dni, kdy byla žádost o přenos čísla doručena přejímajícímu poskytovateli služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2014 13:28, před 11 lety

Dobrý den,

dle Všeobecných podmínek platných od 8. 2. 2014 je výpovědní lhůta 42 dní. Výpovědní lhůta je uplatňována i při přenosu čísla paušální služby. Všeobecné podmínky můžete nalézt na www.o2.cz/dokumenty v příslušné sekci.

Samotný přenos čísla poté trvá maximálně 4 pracovní dny po uplynutí výpovědní lhůty.

S přáním krásného dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 12:49, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.