Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Do nedávna platilo, že pokud číslo není vázané smlouvou, bylo možné jej přenést v nejbližším možném termínu a to bez výpovědní lhůty ( tehdy obvykle 30 dnů od 1.dne následujícího měsíce).
Nyní s odkazem na novelu zákona o telekomunikacích a nové VP, je lhůta striktně 6 týdnů. V novele jsem však tuto výslovnou změnu nenašel?
Přenos telefonního čísla
Žádám o přenos telefonního čísla bez zbytečného odkladu, v nejbližší možné lhůtě.
|
Tweet |
Dle článku 5 odst. 4 opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012 - 12 Českého telekomunikačního úřadu, které nabylo účinnosti 1.9.2013 činí lhůta pro přenesení telefonního čísla, včetně jeho aktivace u přejímajícího operátora 4 pracovní dny. Tato lhůta počíná běžet prvním pracovním dnem, který následuje po dni, kdy byla žádost o přenos čísla doručena přejímajícímu poskytovateli služby.
Dobrý den,
dle Všeobecných podmínek platných od 8. 2. 2014 je výpovědní lhůta 42 dní. Výpovědní lhůta je uplatňována i při přenosu čísla paušální služby. Všeobecné podmínky můžete nalézt na www.o2.cz/dokumenty v příslušné sekci.
Samotný přenos čísla poté trvá maximálně 4 pracovní dny po uplynutí výpovědní lhůty.
S přáním krásného dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.