Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
15.1.2019 objednána a zaplacena pračka Elektrolux EWT 1266ELW včetně instalace a předvedení výrobku a dopravy na den 21.1.2019 prodejně Datart, Palladium, Praha 1
Doručení při objednávce výrobku přislíbeno na tento den pop l7:OO hod.
Z dispečinku dopravy a infolinky DATART jsem byl několikrát během dne kontaktován, že není v uvedeném termínu možné / důvod neuveden/.
Doufám,že svou chybu napravíte.
S pozdravem
MUDr Vladimír Novotný
Haštalská 11
Praha 1
Chci, aby propříště bylo jasné, že svým slibům na prodejně dostojíte a nebudu se muset handrkovat několikrát během dne s několika Vašimi zaměstnanci, a to ještě s negativním výsledkem.
|
Tweet |
Prodávající je povinen plnit v ujednaném čase. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Pokud prodávající nesplní svůj závazek ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl výslovně nebo mlčky, má právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění. Bude-li prodávající v prodlení s plněním peněžitého dluhu, má kupující možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení podle § 1970 občanského zákoníku (výši zákonného úroku z prodlení upravuje nařízení vlády č. 351/2013 Sb.).
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.