Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
došlo k poškození zásilky přepravcem. Ten zásilku bez mé účasti otevřel, přebalil a vrátil. Následnou e-mailovou korespondenci bych poskytl ve formátu PDF - není kam vložit - prosím o kontaktování na: tajemnik@bzenec.cz
Děkuji
služba - přeprava zásilek
Navrhuji její řešení v následné rovině:
1. Vrácení přepravného za nedodanou zásilku v plné výši – 89,-Kč;
2. Uhradit rozbitou láhev vína – poškozený vinětu dalšího balení ve výši 100,-Kč;
3. Upravíte elektronicky vyplňovaný formulář – dotážete se, zda balíček neobsahuje zakázané věci, které jsou vyloučeny z přepravy (je to pouze doporučení, jehož akceptací prokážete, službu objednateli – vašemu zákazníkovi).
|
Tweet |
Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Podle obchodních podmínek společnosti zasílatel neodpovídá za škodu, jestliže škoda vznikla v důsledku vadného obalu, na který zasílatel upozornil příkazce (odesílatele) při převzetí zásilky k přepravě. Pokud zasílatel neupozornil na vadnost obalu, neodpovídá za škodu způsobenou na zásilce vadným obalem jen tehdy, jestliže nebyla vadnost či nevhodnost obalu zřejmá. Zasílatel jakožto odborník má postupovat s řádnou péčí. Pokud tedy byla nevhodnost obalu zřejmá, měl na ni zasílatel příkazce upozornit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.