Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29954Reklamace poškozené zásilky přepravou, otevření zásilky bez účasti odesílatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Roman Ostrézí

Znění stížnosti

došlo k poškození zásilky přepravcem. Ten zásilku bez mé účasti otevřel, přebalil a vrátil. Následnou e-mailovou korespondenci bych poskytl ve formátu PDF - není kam vložit - prosím o kontaktování na: tajemnik@bzenec.cz
Děkuji


Produkt

služba - přeprava zásilek


Požadované řešení

Navrhuji její řešení v následné rovině:
1. Vrácení přepravného za nedodanou zásilku v plné výši – 89,-Kč;
2. Uhradit rozbitou láhev vína – poškozený vinětu dalšího balení ve výši 100,-Kč;
3. Upravíte elektronicky vyplňovaný formulář – dotážete se, zda balíček neobsahuje zakázané věci, které jsou vyloučeny z přepravy (je to pouze doporučení, jehož akceptací prokážete, službu objednateli – vašemu zákazníkovi).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:11, před 6 lety

Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Podle obchodních podmínek společnosti zasílatel neodpovídá za škodu, jestliže škoda vznikla v důsledku vadného obalu, na který zasílatel upozornil příkazce (odesílatele) při převzetí zásilky k přepravě. Pokud zasílatel neupozornil na vadnost obalu, neodpovídá za škodu způsobenou na zásilce vadným obalem jen tehdy, jestliže nebyla vadnost či nevhodnost obalu zřejmá. Zasílatel jakožto odborník má postupovat s řádnou péčí. Pokud tedy byla nevhodnost obalu zřejmá, měl na ni zasílatel příkazce upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 13:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.