Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29958Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Ivana Růžičková

Znění stížnosti

Na základě objednávky prostřednictvím internetového obchodu "eshop-levné hračky" ze dne 16. 11. 2018 nebylo do dnešního dne dodáno objednané zboží. Platba ve výši 277,- Kč uhrazena online. Dne 7. 12. 2018 jsem urgovala e-mailem dodání. Odpověď jsem obdržela e-mailem dne 14. 12. 2018 s upozorněním na dobu dodání 45 dnů (podpis Podpora zákazníků). Dne 31. 12. 2018 jsem prostřednictvím e-mailu odstoupila, z důvodu dlouhé dodací lhůty, od kupní smlouvy a objednávku jsem zrušila s tím, že požaduji vrácení uhrazené částky.
Ke dni 21. 1. 2019 žádná reakce, zboží nedodáno, částka nebyla vrácena. Od objednávky uplynuly již více jak 2 měsíce. Považuji to za bezdůvodné obohacování a nesolidní jednání.


Produkt

šaty princezny Elsy modré, velikost kostýmu 4T dětské velikosti (UK): 4T


Požadované řešení

Požaduji vrácení uhrazené částky 277,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 18:20, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2019 19:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.