Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#29959Neproplacení dobropisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Jan Kotala

Znění stížnosti

Dobrý den,

Obracím se na Vás s otázkou popř. prosbou o pomoc s mým
problémem. V září roku 2018 jsem zakoupil u prodejce czc.cz mobilní
telefon LG G7 který přestal 1.12.2018 fungovat po celé EU, softwarová
chyba neřešitelná už v předchozích letech u jiných modelů tzv bootloop.
(https://www.youtube.com/watch?v=h-lNvBYV10U)
Zařízení jsem předal 13.12 do kamenné pobočky k reklamaci, ta byla k
14.1 uznána s verdiktem vrácení peněz. Ale! Pouze přes dobropis, toto
by nebyl problém avšak podmínkou obchodu czc.cz je vyžadování PINu
mého bývalého přístroje po uplynutí 30ti dní.
Dobropis č. 1618073186
Reklamoval jsem telefon že je nefunkční, že se do něj nedostanu pomocí otisku prstu ani jiných způsobů.
Má otázka zní, příjde mi nepochopitelné proč když uplynulo
skoro 38 dní stále nemám peníze na svém učtě když jsem splnil úplně
vše.
Navíc, pokud by se do mého telefonu dostali měl jsem v něm
nahrány platební karty a jiné osobní informace které mohou být
zneužity.

S pozdravem Jan Kotala


Produkt

LG G7 thinq


Požadované řešení

Očekávám slušné jednání ze strany czc.cz a odpověd kompetentní osoby kde se stala chyba a také zda je vůbec normální po někom požadovat PIN k odemknutí cizího přístroje s citlivými daty ke kterým by přístup třetích stran být neměl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 12:33, před 6 lety

Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.