Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, zakoupil jsem u Vás kameru do auta zn. Denver a není u ní český návod. Prosím o zaslání návodu, nebo budu muset toto oznámit ČOI.
Děkuji Vilím Radoslav
č.obj. 1103205492
č.f. 9004747370
Prosím o zaslání návodu
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Nebyl-li dodán český návod, bez kterého není možné zakoupený výrobek řádně používat, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitel uplatnit reklamací také u této osoby.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Dobrý den,
za chybějící návod, který nebyl součástí balení, se omlouváme.
Můžete nám poslat identifikační číslo výrobku, pokud jste kameru koupil přes lidl-shop.cz? To najdete na faktuře. Případně nám postačí IAN 5-6místný kód, jež by měl být přímo vyražený na kameře.
Děkujeme za doplňující informace
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrýden, návod mě dorazil v příloze. Ještě homusím nechat vytisknout a to jsou další ( pro mě ) náklady a čas. Předpokládal jsem, že u takové společnosti jako je Lidl toto nebudu muset řešit, ale jak je vidět dnes se dá čekat vše!!! Příště si dám na Lidl velký pozor. Měl jsem u něj vyhlídnuté ještě nějaké zboží, ale radši už asi ne.
Vilím Radoslav
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat. Zároveň společnost žádáme, aby v návaznosti na to přeřadila stížnost na nás, abychom ji mohli vzhledem k výše uvedenému vyjádření spotřebitele uzavřít. Děkujeme.
Vážený pane Vilíme,
pokud můžeme nabídnout, rádi Vám návod vytiskneme a zašleme na adresu, pokud nám ji tu necháte.
Děkujeme a přejeme hezký den
S pozdravem
Lidl Česká republika
Vzhledem k ochraně údajů spotřebitele jsme adresu vložili jako referenční údaj ke stížnosti, který je neveřejný. Stížnost vzhledem ke komunikaci výše uzavíráme.