Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29966Návod

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Radoslav Vilím

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem u Vás kameru do auta zn. Denver a není u ní český návod. Prosím o zaslání návodu, nebo budu muset toto oznámit ČOI.

Děkuji Vilím Radoslav
č.obj. 1103205492
č.f. 9004747370


Požadované řešení

Prosím o zaslání návodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 08:27, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Nebyl-li dodán český návod, bez kterého není možné zakoupený výrobek řádně používat, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitel uplatnit reklamací také u této osoby.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 16:21, před 6 lety

Dobrý den,

za chybějící návod, který nebyl součástí balení, se omlouváme.
Můžete nám poslat identifikační číslo výrobku, pokud jste kameru koupil přes lidl-shop.cz? To najdete na faktuře. Případně nám postačí IAN 5-6místný kód, jež by měl být přímo vyražený na kameře.

Děkujeme za doplňující informace
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 20:17, před 6 lety


Radoslav Vilím

Dobrýden, návod mě dorazil v příloze. Ještě homusím nechat vytisknout a to jsou další ( pro mě ) náklady a čas. Předpokládal jsem, že u takové společnosti jako je Lidl toto nebudu muset řešit, ale jak je vidět dnes se dá čekat vše!!! Příště si dám na Lidl velký pozor. Měl jsem u něj vyhlídnuté ještě nějaké zboží, ale radši už asi ne.

Vilím Radoslav

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:42, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat. Zároveň společnost žádáme, aby v návaznosti na to přeřadila stížnost na nás, abychom ji mohli vzhledem k výše uvedenému vyjádření spotřebitele uzavřít. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2019 13:29, před 6 lety

Vážený pane Vilíme,
pokud můžeme nabídnout, rádi Vám návod vytiskneme a zašleme na adresu, pokud nám ji tu necháte.
Děkujeme a přejeme hezký den

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 11:14, před 6 lety

Vzhledem k ochraně údajů spotřebitele jsme adresu vložili jako referenční údaj ke stížnosti, který je neveřejný. Stížnost vzhledem ke komunikaci výše uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.