Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,22.4.2014 mi bylo sms avízováno dodání balíku do ruky na 23.4.Celý den jsem kvůli tomu byla doma a samozřejmě jsem se nedočkala.Čekam i dnes 24.4.2014 a teď mi přišla sms,že prý mám balík uložený na poště Praha94 z důvodu nezastižení. Jak je tohle možné? Trvám na dodání a hlavně na domluvě dodání co nejdříve. pokud se tak nestane,balík nepřevezmu a odesílateli dám samozřejmě vědět z jakého důvodu se tak stalo.Samozřejmě mám uložené všechny sms i email.
Omluvám se za svoji ostrost,ale jsem opravdu rozčílená.
Krymláková Vlasta číslo zásilky DR1350070823U
zásilka DR1350070823U
Dodání
|
Tweet |
Je možné, že pracovník České pošty porušil své povinnosti. Doporučujeme uplatnit stížnost přímo u České pošty. Jestliže byla doručena pouze sms, vyzvěte Českou poštu k prokázání pokusu o doručení. Jestliže Česká pošta nebude schopná toto prokázat, vyzvěte ji k náhradnímu doručení. Při nedodržení lhůty pro doručení zásilky vzniká právo na vrácení části poštovného.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: