Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2997Nedodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Vlasta Krymláková

Znění stížnosti

Dobrý den,22.4.2014 mi bylo sms avízováno dodání balíku do ruky na 23.4.Celý den jsem kvůli tomu byla doma a samozřejmě jsem se nedočkala.Čekam i dnes 24.4.2014 a teď mi přišla sms,že prý mám balík uložený na poště Praha94 z důvodu nezastižení. Jak je tohle možné? Trvám na dodání a hlavně na domluvě dodání co nejdříve. pokud se tak nestane,balík nepřevezmu a odesílateli dám samozřejmě vědět z jakého důvodu se tak stalo.Samozřejmě mám uložené všechny sms i email.
Omluvám se za svoji ostrost,ale jsem opravdu rozčílená.

Krymláková Vlasta číslo zásilky DR1350070823U


Produkt

zásilka DR1350070823U


Požadované řešení

Dodání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 13:39, před 11 lety

Je možné, že pracovník České pošty porušil své povinnosti. Doporučujeme uplatnit stížnost přímo u České pošty. Jestliže byla doručena pouze sms, vyzvěte Českou poštu k prokázání pokusu o doručení. Jestliže Česká pošta nebude schopná toto prokázat, vyzvěte ji k náhradnímu doručení. Při nedodržení lhůty pro doručení zásilky vzniká právo na vrácení části poštovného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 20:31, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 20:31, před 11 lety


Vlasta Krymláková

Hodnocení: