Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Neprofesionální chování řidiče.
Dnes mi měla být doručena zásilka.Pan řidič mi volal,abychom si pro zásilku došli na horní cestu. Řekl jsem mu,že manželka je doma,ale syn má teplotu,takže tam přijít nemůže. Řekl,že nikam chodit nebude.Pokud vím,tak zásilka má být doručena na adresu.Bydlím ve slepé ulici, ale dá se zajet až k brance. Nevím jakým vozem pán jel,ale v poledne mi přivezli zboží skřínovým nákladním vozem a zacouval až k pozemku z firmy GLS. Zřejmě tam mají řidiče kteří umí couvat. Možná by bylo dobré naučit zaměstnance couvat a v tomto případě bych asi začal něčím menším,asi tříkolkou!!! Zaměstnance s takovým přístupem já ze své firmy vyhazuji.
S pozdravem Těšínský
Zboží jsem obdržel na asi smluvním místě ve Štěchovicích v naprostém pořádku.Jak budete řešit přístup k práci vašeho zaměstnance to už nechám na vás.
|
Tweet |
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.