Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29970ZÁSILKA 40197046127 REFERENCE 8010985339

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

René Těšínský

Znění stížnosti

Neprofesionální chování řidiče.
Dnes mi měla být doručena zásilka.Pan řidič mi volal,abychom si pro zásilku došli na horní cestu. Řekl jsem mu,že manželka je doma,ale syn má teplotu,takže tam přijít nemůže. Řekl,že nikam chodit nebude.Pokud vím,tak zásilka má být doručena na adresu.Bydlím ve slepé ulici, ale dá se zajet až k brance. Nevím jakým vozem pán jel,ale v poledne mi přivezli zboží skřínovým nákladním vozem a zacouval až k pozemku z firmy GLS. Zřejmě tam mají řidiče kteří umí couvat. Možná by bylo dobré naučit zaměstnance couvat a v tomto případě bych asi začal něčím menším,asi tříkolkou!!! Zaměstnance s takovým přístupem já ze své firmy vyhazuji.
S pozdravem Těšínský


Požadované řešení

Zboží jsem obdržel na asi smluvním místě ve Štěchovicích v naprostém pořádku.Jak budete řešit přístup k práci vašeho zaměstnance to už nechám na vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 07:53, před 6 lety

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 14:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.