Společnost


Expedo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29973Reklamace celé postele, roštů i matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 6 lety

Lenka Převrátilová

Znění stížnosti

Od firmy Expedo s.r.o, jsem si koupila 17.12 2018 do nového bytu manželskou postel.
Druhý den jí manžel složil, komponenty na sebe nedoléhaly, a během první noci, kdy jsme v posteli spaly, praskla středová nosná tyč na rošty. Nejenom že mě nekvalitní zboží způsobilo úraz, ale navíc jsme zjistily že postel je rozvyklaná, a matrace u zipu poničená.
Prostě firma Expedo zřejmě překupuje zboží nižší kvality a vydává ho za I.jakost.
Okamžitě jsem 19.1 2019 celou postel reklamovala, a ještě týž den chtěla odstoupit od smlouvy.
Nyní je již 21.1 2019, a kromě dopisování s reklamačním oddělením se nic neděje.
Firma Expedo jsou podvodníci.
Jsem 100% rozhodnutà jít do soudního sporu a zároveň podat trestní oznámení za ublížení na zdraví nebezpečným výrobkem,
který jsem koupila od této podvodné firmy.


Produkt

Manželská postel Swag, rošt, matrace De Luxe 200x180 cm, bílá


Požadované řešení

Celou postel odešlu firmě Expedo, a chci vrátit peníze v celè výši a proplatit nàklady spojené s odesláním nebezpečného zboží zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 07:23, před 6 lety

Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 15:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.