Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29976Neochota pomoci a mylné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2019, před 6 lety

Lucie Slamova

Znění stížnosti

Ve čtvrtek minulý týden jsem byla na poště Hostivice podat obálku s důležitými dokumenty, neochotná slečna mi sdělila, že to lze zaslat pouze doporučeně a zda si chci připlatit sms. Slečně jsem říkala, že je to důležité, aby to co nejrychleji dorazilo... Její nechuť pracovat byla neuvěřitelná, a každý člověk jí vyloženě obtěžoval.
Následující den jsem sms neobdrřela a následně zjistila, že zásilak je uložena někde a NENÍ doručena. Na poště to nikdo nezvedal, na poště kde je zásilka uložena taktéž ne! Co je to za služby? Nakonec jsem se po dvoudenním úsilí dovolala na poštu Hostivivce, kde mi nepříjemná vedoucí sdělila ať si podám reklamaci a že jí je to jedno! Neuvěřitelný přístup.
Opravdu za to by pošta neměla chtít žádné peníze a ještě by měla platit klientům, že její služby vůbec někdo využije!


Produkt

Nedoručená zásilka s důležitými dokumenty.


Požadované řešení

Ihned vyřešení situace a ne neosobní automaty a já nic já přeci nic n
dělat nechci!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 11:32, před 6 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.