Společnost


ELEKTROMEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2998Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Víťa Zdráhalová

Znění stížnosti

1.10.2013 jsem koupila sušičku LG RC8055 AH1Z. Po 2 měsících ukazovala plnou nádržku, ačkoli tato byla téměř prázdná a zároveň se přepnula do režimu pauzy. Po spuštění toto několikrát opakovala. Přivolaný servisní technik ji rozmontoval a vyčistil, ale po 14 dnech se vše opakovalo. Takto celkem 3x (mám 3 zápisy opravy stejné závady). Po zaslání reklamace na spol. Elektromedia s tím, že požaduji vrátit peníze, reklamace nebyla uznána - prý vada způsobená nesprávným zacházením. Stejná závada se prý musí objevit 3x, a to se prý nestalo. Mohu doložit 3x opravní list na stejnou závadu. Na posledním OL je uvedena demontáž tep.čerpadla, dále že systém není zanesen, zároveň zvýšený odběr proudu znečištěním! S opravou čerpadla jsme nesouhlasili, jelikož ser. technik si nebyl jistý, že opravou čerpadla závadu odstraní. Tentokrát přijel technik i s kolegou z LG. Ani on závadu neodstranil. 18.3.14 jsme celou záležitost předali doporučeně jednateli společnosti panu Krasanovskému Liborovi, který dosud na naši reklamaci nereagoval.


Produkt

typ 8055AH1Z, výr. č. 308KWUC0T294 Závady hlášeny na tel. 810 555 810


Požadované řešení

Trvám na odvezení vadného zboží a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:51, před 11 lety

Při třetí reklamaci stejné vady je možné vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vady. Odstoupení je nutné uplatnit u prodejce. Jestliže byly záruční opravy prováděny záručním servisem, je nutné reklamaci doložit kopiemi reklamačních protokolů. Je ale také nutné, aby opravu prováděla osoba uvedená v záručním listě (záruční servis) nebo osoba určená prodejcem.
Prodejce, resp. jiná osoba určená k vyřízení reklamace je povinná vystavit spotřebiteli protokol o uplatnění reklamace. Doručujeme tedy doložit doklady o provedení záručních oprav a argumentovat výskytem stejné vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 16:50, před 10 lety

Společnost ELEKTROMEDIA s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.