Společnost


Housing Invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29984Přišla jen polovina zboží, společnost odmítá komunikovat a vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2019, před 6 lety

Lukáš Rybka

Znění stížnosti

Dne 2. 12. 2018 jsem si objednal u společnosti Trekingguru dva rozbíječe skla do auta. Na webu měli napsáno, že dodání zboží může trvat více jak 10 dnů. Po 25 dnech jsem se přes email dotázal, zda už je zboží na cestě či ne. Dostal jsem odpověď, že doba dodání zboží je 15-40 dní a že zboží už bylo odesláno od dodavatele. Po 30 dnech mě přišel první rozbíječ. Zjistil jsem, že přišel přímo z Číny a byl zakoupen na nějakém čínském eshopu typu ebay. Takže společnost se tváří jako internetový obchod, ale je pouze překupníkem zboží z Číny. Kdybych to věděl, mohl jsem si to objednat sám. Druhý rozbíječ skla nepřišel, napsal jsem tedy znovu email, odpověď byla stejná. Po 50 dnech jsem napsal žádost o vrácení peněz, protože druhá část zboží nepřišla.

Od té doby se mnou společnost nekomunikuje. Ani po několikátém emailu.


Produkt

Rozbíječ skla a řezač pásů


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo dodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 10:14, před 6 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.