Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu 2017 jsem si objednal minci :Kde domov můj: Po obdržení mince mi přišly i nějaké jiné a nebývalý nápor letáků i třikrát stejných. Tehdy jsem vše poslal zpět aodhlásil jsem se z dalšího veškerého styku.To trvalo do 15.01.2019. Opět po cca 20 měsících přišel nevyžádaný balíček s mincemi.Odmítám již podruhé na své náklady toto zboží vracet do Plzně.Mince a hodinky ,které byli součásti zásilky budou u mne připraveny k vyzvednutí třeba kurýrem ,proti podpisu.Na internetu jsem se dočetl, že Čoika od roku 2015 eviduje 83 stížností na tuto firmu.Podobný text jsem přímo poslal i na : servis@mincovní-obchod.cz.:
mince:Svatováclavská koruna č. 9174501 - Kapesní hodinky č. 2608669-Korunov. roucho českých králů č. 9174504 - Maria teresia č. 0007762.
Řešení : ať si totp všechno nějakým způsobem odvezou ! Nebudu, tak jak před 20 ti měsíci na mé náklady nic odesílat !
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 23.1.2019
Zákaznické číslo: 1531361
Vážený pane Koukale,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Kopii objednávky k fa č. 4, která obsahovala výše uvedné zboží si Vám dovolujeme zaslat přílohou tototo emailu, objednávku jsme registrovali dne 14.1.2019.
Objednávka byla provedena se sběratelským servisem, který jste na objednávce nevyloučil, vše jsme Vám zaslali v dnešním emailu tedy 23.1.2019, který Vám přikládáme ke kopii objednávky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Po telefonickém rozhovoru s Vaší manažerkou, jsme se domluvily, že zásilku nevyžádaných mincí včetně hodinek Vám na Vaší adresu zašlu zpět.Maqnažerka mi zdělila, že již mé osobní údaje jsou z Vaší databáze odstraněny, tak jak to je zřejmé taky z Vašeho Emailu.
Místo: Plzeň
Datum: 08.02.2019
Zákaznické číslo 1531361
Vážený pane Koukale,
děkujeme Vám za Vaší informaci, kterou rádi odpovídáme.
Vámi zpět odeslaná zásilka k faktuře č. 4 byla registrována. Rozdíl v pohledávce byl zohledněn. Účet je vyrovnán.
Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.