Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 21.1.2019 byla Vaše doručovatelka opakovaně zaparkovaná na vyhrazeném místě pro invalidy na adrese: Armádní 880-Milovice. SPZ: 4AM 94 22.
Pí.doručovatelku jsem oslovila s tím, zda je invalidní. Prý ne. Takže jsem jí vysvětlila, proč se nesmí stát na vyhrazeném místě a že naproti cca 5 kroků má tři obrovská místa na nájezd a zaparkování. Vztekle mi řekla: vo co mi jako de ??
Tak jsem jí opět vysvětlila o co jde stát pod svislou značkou A0 pro invalidy, na tomto místě se nesmí ani zastavit! Vyslechla jsem si, že ona také nechává kohosi cosi dělat u jejich bytovky atd..
Tato značka stojí na našem pozemku, je připravená pro invalidní nájemce. Vysvětlete prosím pí.doručovatelce, že pokud se toto bude ještě jednou opakovat, tak její parkování na místě pro invalidy přepošlu na Městskou Policii k dořešení - pokuta je několik tisíc, ztráta bodů. Její vozidlo může být i odtaženo.
Myslím, že toto chování není dobrou vizitkou Vaší Pošty, která by měla mít své pracovníky řádně proškolené ! O drzosti a chování nemluvě !
S pozdravem, Martina Werner
SPZ : 4AM 94 22
Žádám o okamžité proškolení o chování pí. doručovatelky a opětovné proškolení v Autoškole - dopravní značky !
Snížení platu, jelikož svým chováním ohrožuje nejen invalidní občany, ale i Českou Poštu, která tím bude platit mnohatisícové pokuty !
Je evidentní, že se takto chová neustále a opakovaně !!
|
Tweet |
Uložit pokutu za spáchání přestupku, kterého se osoba dopustí tím, že neoprávněně stojí s vozidlem na parkovišti vyhrazeném pro vozidlo označené parkovacím průkazem pro osoby se zdravotním postižením, může pouze Policie.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.