Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2999Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Radka Musilová

Znění stížnosti

Po půl roce užíváni hlásí sušička plnou nádobku na vodu (nádobka je prázdná). Servisem vyměněn celý spodní díl sušičky včetně samočistícího filtru. Po dvou měsících hlášena stejná závada. Servisem dodáno těsnění k filtru v bubnu sušičky a upravena vačka rozdělovače vody. Při prvním sušení po tomto zásahu hlásí stále stejnou chybu. Z důvodu třetí reklamace stejné závady jsem žádala o vrácení peněz, protože zjevně nefunguje samočistící shopnost filtru uvnitř sušičky, ke kterému se já jako uživatel nenám možnost dostat a vyčistit ho. Servisem mi bylo sděleno, že špatně nasazuji a čistím filrt a tudíž to nespadá do záručních oprav. Nabízejí pouze odvezení sušičky do servisu a vyčištění. Pokud ovšem samočistící filtr nefunguje jak má je jen otázka času, kdy se zase ucpe a já budu neustále vozit sušičku na čištění.


Produkt

kondenzační sušička LG rc8055ap2z s tepelným čerpadlem


Požadované řešení

žádám vrácení pěněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 16:07, před 11 lety

V tomto případě byly dle nám dostupných informací uznány dvě reklamace výrobku, přičemž vada se u obou z nich projevovala stejným způsobem. V případě, že by byla uznána i třetí reklamace, měla by spotřebitelka mít dle § 622 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Vyjádření servisu by bylo v pořádku, pokud by vada skutečně spočívala v čištění filtru, které se neshoduje s návodem. V případě ale, že se spotřebitelka k filtru nemůže dle povahy výrobku dostat a jeho údržba není popsána v návodu, nelze z takového důvodu reklamaci zamítnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 16:33, před 11 lety

Vážená paní Musilová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Děkujeme za zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá. Abych celou situaci mohla nechat prověřit potřebovala bych prosím zaslat na email: overeno@mall.cz Váš příspěvek s číslem reklamace a určitě Vám s dořešením pomohu. Děkuji za zaslání.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2014 11:06, před 11 lety


Radka Musilová

Dobrý den, dnes jsem kontaktovala společnost Mall.cz na základě jejich reakce. Doufám v kladné vyřízení mojí reklamce.
Musilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 13:57, před 10 lety

Jelikož strany o dalším průběhu záležitosti delší dobu neposkytly informace, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.