Společnost


Dedoles s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29991Uvádění zákazníků v omyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2019, před 6 lety

Anna Zavadilová

Znění stížnosti

Internetový obchod Dedoles má ve svém sortimentu oblečení, které, jak se domnívám, kupuje přes e-bay či aliexpress z Číny za levno a prodává na svém internetovém obchodě za dvoj až trojnásobnou cenu. Problémem je, že uvádí, že jejich výrobky - konkrétně v hlavičce mají napsané: PRODUKTY ŠETRNÉ K PŘÍRODĚ A LIDEM. Ve své filozofii mají uvedeno, že "šetří energii a vodu", "podporují lokální ekonomiku", "starají se o prostředí". Na portálu heureka si je možné přečíst negativní recenze o nekvalitních výrobcích. Obchod Dedoles jsem kontaktovala s požadavkem vysvětlení a neozvali se mi. Zjistila jsem to tak, že jsem viděla na jejich stránkách úplně přesně stejné legíny, které je možné si koupit i přes např. ebay, na ebay stojí 200,-, Dedoles.cz uvádí cenu 650,- zlevněno z 1299,-.


Produkt

Dámské sportovní elastické legíny Kočičí úsměv, Kód produktu: ASlgs-001


Požadované řešení

Obchod Dedoles by měl přiznat, kde kupuje své vybrané výrobky (v Číně) a smazat ze svých stránek věty typu "PRODUKTY ŠETRNÉ K PŘÍRODĚ A LIDEM" atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 11:07, před 6 lety

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly by být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 15:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.