Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Xlet platím poctivě,co nevyužívám a nemám k tomu ani připojení. Což je má chyba, ale upc na mě alespoň dobře vydělako. V prosinci 2018 jsem podala výpověď na upc, když jsem zjistila, že jim platim za nic, což jsem se dozvěděla od domovnice. Teď v lednu jsem zaplatila poslední platbu, protože jsem byla ve výpovědní době něčeho co nemám a nikdy jsem neměla! Telefonické spojení s upc je totální bod mrazu, pořád hovoří se zákazníky co se dovolali předemnou, týden vkuse. Asi maji me číslo uložené, tak proto se s nimi spojit nedá. Poslední třešnička na dortu byla ta, že mi přišlo abych uhradila nedoplatek z roku 2003!po téměř 16letech mam doplatit něco co jsem ani neměla a platila xlet? Samozřejmě jsem to řešila prostřednictvím emailu a soc. Sítí s UPC, ale marně.. Pokaždé napsal nekdo jiný a nic nevyřešili. Ani email z finančních oddělení mi nepřišel, jak mi z upc psali, ze kopii mi zašlou. Nehodlám UPC už dát, ani korunu! A celá rodina od nich odcházíme! Neumí ani komunikova.
Upc připojení na TV
Doložení o využívání služby! A telefonické spojení!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky důsledně prošetřila. Během důkladného šetření bylo zjištěno, že klientka od roku 2001 využívala službu analogové televize. Zda službu klientka skutečně využívala, či nikoliv, bylo na svobodném rozhodnutí klientky. V prosinci 2018 klientka kontaktovala naše klientské centrum s požadavkem na zrušení služby. Dne 14. 12. 2018 byla přijata její výpověď a dne 13. 1. 2019 byla její smlouva ukončena v souladu s VOP .
Dále bylo zjištěno, že zmiňovaný nedoplatek je již promlčen a byl tedy odúčtován. Ohledně nedoplatku se společnost UPC pokoušela několikrát kontaktovat, bohužel bez úspěchu. Klientce byl odúčtován také poplatek za tištěnou fakturu za poslední dva měsíce. Také s touto informací se společnost UPC pokoušela kontaktovat telefonicky, bohužel bez úspěchu. Vyjádření ohledně celé situace bylo tedy sepsáno a zasláno e-mailem. Věříme, že se vše podařilo dostatečným a jasným způsobem vysvětlit.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.