Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#29999Nedodání zboží za smluvenou cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2019, před 6 lety

Radek Melichar

Znění stížnosti

Dobrý den,
8.12.2018 jsem u spol. Alza objednal a zaplatil zahradní nábytek v akci BlackFriday. Zboží jsem neobdržel (chyba, výmluvy atdatd na straně dopravce). 17.1. mi Alza napsala, že dopravce jim zásilku vrací a že mi vrátí peníze. Odepsal jsem, že bych upřednostnil dodání zboží, které Alza stále nabízí (s tím, že je na objednávku s dodací lhůtou 7 dní) - ovšem, za vyšší cenu, než za jakou jsem ho objednával 8.12. Když jsem na toto poukázal, byla mi nabídnuta sleva z aktuální ceny, která je ovšem stále vyšší, než cena původní. Chtěl bych se zeptat, zda-li mám nárok na dodání zboží za původní cenu?
Děkuji a přeji pohodový den.

Radek Melichar


Produkt

https://www.alza.cz/hobby/allibert-columbia-7-hneda-d5272994.htm


Požadované řešení

Dodání objednaného a zaplaceného zboží - bez doplácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 08:35, před 6 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku. Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.