Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den už asi měsíc a půl od vás žádám aby jste mi poslali fakturu o zaplacení pokuty a ukončení smlouvy a stále kdyz zavolám na O2 máte jen výmluvy jedná se o číslo 606248534 mám toho už plné zuby věc která trvá minutu u vás trvá takovou dobu hlavně když chcete neco zaplatit to jste rychlý takže prosím o zaslání těchto věcí na email.
Mobilní telefon
Poslat požadované oaury na email a to co nejdřív
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
zálohu na smluvní pokutu jsme odesílali na váš kontaktní email dne 1. 12. 2018. Samotnou fakturu za paušální odškodnění z důvodu předčasného ukončení závazku vystavujeme až po ukončení poskytování služby v naší síti. Tato faktura vám byla odeslána poštou. K dispozici ji máte rovněž po přihlášení do Moje O2 včetně poslední vystavené faktury.
Jestliže si přejete faktury přeposlat na email, poprosím vás, abyste nám pro ověření doplnila v tomto podnětu vaše datum narození nebo nám napsala přímo na email info@o2guru.cz
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Poštou stále nic nepřišlo potřebují že poslat že jste pokutu obdrželi prosím zaslat na e-mail.
Dobrý den,
prosím, napište nám přímo na email info@o2guru.cz. Jelikož jste uvedla v tomto podnětu pouze telefonní číslo, potřebujeme doplnit další údaj pro ověření (poslední čísla z rodného čísla za lomítkem nebo vaše datum narození) a poté vám můžeme požadované dokumenty poslat. Pro rychlejší řešení nás kontaktujte na výše uvedený email, případně můžete údaje doplnit do neveřejných údajů v tomto podnětu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.