Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
16.1 Jsem podával stížnost na neoprávněné strhávání poplatku za službu kterou nevyužívám za dny 3.1 a 16.1 dnes 22.1 my přesto byl opět stržen poplatek tak už nevím proč pokračujete v neoprávněné postupu a dále my strháváte z kreditu peníze.
Strháváte my neoprávněně peníze já v mobilu internet nepoužívám je my totiž 73 let.
Protože jste my třikrát strhli 29 kč tak bych uvítal kdyby jste my těch 87 korun vrátili na kredit děkuji za kladné vyřízení IHLN JIŘÍ.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
k nastavení denního balíčku pro mobilní data dochází na základě impulzu odeslaného z mobilního telefonu, který si připojení k internetu vyžádá. Může tak činit i některá z aplikací, která ve vašem telefonu pracuje na pozadí systému.
Jestliže mobilní internet v telefonu vůbec nepoužíváte, pak jsou dvě možnosti, blokovat nevyžádané připojení k internetu pomoci SMS ve tvaru BAP odeslané na 999111, každé připojení k internetu pak bude zapotřebí manuálně potvrdit, data však budete mít stále k dispozici pro případ potřeby.
Druhou možnosti je úplná blokace dat, kterou pro vás můžeme zajistit, pokud nám doplníte telefonní číslo a pro ověření také výrobní číslo SIM. To nám můžete poslat i emailem na info@o2guru.cz.
Ráda se také podívám na stav řešení vaši reklamace, opět k tomu však potřebuji údaje, podle kterých si budu moci dohledat informace k vašemu tarifu.
Děkuji a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Děkuji za zprávu rozhodnu se pro jedno řešení které my bylo nabídnuto pravděpodobně využiji SMS zprávu a budu doufat že postačí DĚKUJI IHLN JIŘÍ.
Hezký den,
ráda jsem vám pomohla, pokud budete kdykoliv potřebovat např. s nastavením vašich služeb, neváhejte se na nás obrátit emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Poslal jsem žádost o úplnou blokaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla požadavek případně potvrdit.
Hezký den,
vaši zprávu s žádosti o úplnou blokaci jsme obdrželi, poprosím jen o doplnění potřebných údajů v odpovědi na námi zaslanou odpověď emailem.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Denně my posíláte SMS kde my radíte jak odblokovat internet prosím přestante to posílat já si totiž u společnosti WMS s.s.o platím WI FI proto od vás nic nepotřebuji díky IHLN JIŘÍ.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.