Společnost


STARCON design, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3001Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Eliška Mazancová

Znění stížnosti

Při reklamování židle Sunny zakoupené 23.4.2012 v obchodě Desiginoutlet (fa Starcon Design, s.r.o.) byla uznaná konstrukční vada (prasklý sedák), avšak prodejce mi navrhuje vrácení pouze 30% z kupní ceny, jelikož tvrdí, že židle byla nadměrně užívána. S tímto já nesouhlasím, chci odstoupit od smlouvy a požaduji navrácení plné kupní ceny. Prodejce se ohrazuje tím, že jsem měla židli reklamovat dřív. Já jsem ovšem židli okamžitě po prasknutí sedáku reklamovala. V rámci reklamace byl posuzován i popraskaný potah, ten však nepovažuji za zásadní. Prodejce to ale uvádí jako hlavní důvod ponížení kupní ceny.


Produkt

Kancelářská židle na kolečkách Sunny, bílá


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení celé kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:29, před 11 lety

V případě, že je výrobek reklamován a vada je uznána, má kupující nárok na opravu, případně výměnu. Pokud by to nebylo možné, tak na odstoupení od smlouvy. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození výrobku. Zároveň vada musí být u prodejce vytčena bez zbytečného odkladu, protože pokud by se tímto jednáním spotřebitele vada rozšířila, odpovídá spolu s prodejcem poměrnou částí.
Prodejce není oprávněn zkrátit vrácenou kupní cenu o amortizaci výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:42, před 10 lety

Společnost Český mincovní obchod nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.