Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30012Neschopnost PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2019, před 6 lety

Martina Granovová

Znění stížnosti

Dne 17.1. mi vezl řidič zásilku z drogerie Xantea,bez předchozí sms či emailu s přibližnou hodinou doručení. Nebyla jsem doma,řekla jsem,že až po 16 h. A v jiný den také odpoledne. Sdělil mi že jezdí pouze do 13h a že tedy mi to přiveze někdo jiný. Nikdo jiný mi zásilku nedodal.Tedy jsem včera t.j. 21.1. sháněla kde zásilka je a podotýkám,že zásilka je zaplacena!. Toto je email,který zaslali do drogerie Xantea " Dobrý den,
omlouváme se za případné komplikace.
Příjemce zásilky č. 90850133016 požaduje doručení po 16 hodině, což bohužel není možné. Prosíme o informaci, kdy můžeme zboží doručovat?
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem.
Anežka Kapitánová
Agent zákaznické péče PPL CZ
Zákaznický servis 225 331 600 . "
Ale,že by mě někdo informoval,že mi zásilka doručena nebude,to se nikdo neobtěžoval. Volala jsem tedy na uvedené číslo zákaznického servisu,kde mi paní sdělila,že zásilka se nachází v Říčanech a po mojich stížnostech mi praštila telefonem. Volala jsem tedy znova a to jsem mluvila s nějakým mužem,kdy mi tedy sdělil číslo na řidiče s kterým jsem se domluvila,že mi tedy zásilku přiveze dnes(snad!) . Musel jsem si vzít dovolenou,abych byla dopoledne doma,zajímalo by mne pokud bych si takovouto zásilku nechala posílat obden-musela bych dát výpověď z práce ?! nebo jezdit 70km pro to daleko ???


Produkt

zboží z drogerie Xantea


Požadované řešení

Řešení bych viděla v tom,aby internetové obchody měli více možností přepravy než jednoho přepravce. A tak v tom,aby PPL si najímalo více řidičů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 10:10, před 6 lety

Smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, proto je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 15:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.