Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 17.1. mi vezl řidič zásilku z drogerie Xantea,bez předchozí sms či emailu s přibližnou hodinou doručení. Nebyla jsem doma,řekla jsem,že až po 16 h. A v jiný den také odpoledne. Sdělil mi že jezdí pouze do 13h a že tedy mi to přiveze někdo jiný. Nikdo jiný mi zásilku nedodal.Tedy jsem včera t.j. 21.1. sháněla kde zásilka je a podotýkám,že zásilka je zaplacena!. Toto je email,který zaslali do drogerie Xantea " Dobrý den,
omlouváme se za případné komplikace.
Příjemce zásilky č. 90850133016 požaduje doručení po 16 hodině, což bohužel není možné. Prosíme o informaci, kdy můžeme zboží doručovat?
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem.
Anežka Kapitánová
Agent zákaznické péče PPL CZ
Zákaznický servis 225 331 600 . "
Ale,že by mě někdo informoval,že mi zásilka doručena nebude,to se nikdo neobtěžoval. Volala jsem tedy na uvedené číslo zákaznického servisu,kde mi paní sdělila,že zásilka se nachází v Říčanech a po mojich stížnostech mi praštila telefonem. Volala jsem tedy znova a to jsem mluvila s nějakým mužem,kdy mi tedy sdělil číslo na řidiče s kterým jsem se domluvila,že mi tedy zásilku přiveze dnes(snad!) . Musel jsem si vzít dovolenou,abych byla dopoledne doma,zajímalo by mne pokud bych si takovouto zásilku nechala posílat obden-musela bych dát výpověď z práce ?! nebo jezdit 70km pro to daleko ???
zboží z drogerie Xantea
Řešení bych viděla v tom,aby internetové obchody měli více možností přepravy než jednoho přepravce. A tak v tom,aby PPL si najímalo více řidičů.
|
Tweet |
Smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, proto je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.