Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Byl jsem svědkem v Lidlu v Zábřehu na Moravě jak člověk ve špinavých šatech a doslova černýma rukama od špíny stál u stojanu s rohlíky a jeden po druhém ochytával a mačkav v rukách asi 2 minuty. Asi po 10 minutách se tam stále pohyboval. Je mi zle z toho že jsem dřív v Lidlu kupoval rohlíky i pro své děti.
Když se zamyslím tak je zvláštní i třeba situace kdy člověk jede k pumpě natankovat, neumyje si ruce a jde si koupit nebalené pečivo.
Když někdo chytá a jí špinavýma rukama je to jeho věc, ale proč by se musel špinavýma rukama přehrabovat v pečivu které v zápětí koupí rodič svému dítěti.
Kdo toto vidí na vlastní oči určitě si příště rozmyslí koupit rohlík.
Rohlíky, nebalené pečivo obecně
Personál by mohl sáčkovat rohlíky po 5ks nebo 10ks. Věřím a nepochybuji o tom, že takový pracovník bude mít rukavice. Myslím si, že stejně většina lidí rohlíky kupuje po 10ks a ten sáček si stejně půjde utrhnou. Sáčkování třeba i jen těch rohlíků by mohla být dobrá služka zákazníkovi z důvodu hygieny a úspory času. Možnost vzít si rohlík ze stojanu sám by samozřejmě zůstala.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
Dobrý den, pane Süči,
mrzí nás, že k takovému incidentu došlo zrovna v jedné z našich prodejen. Bohužel v tuto chvíli není možné pečivo sáčkovat kvůli redukování plastů i veřejnému mínění o jeho využívání. Rádi však podnět předáme odpovědným kolegům k zamyšlení, jak by se dalo takovému nešvaru zabránit, a třeba jiným způsobem, který využívají v okolních zemích.
Přejeme hezký zbytek dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.