Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3002Neuznaná reklamace + podivné zmatené jednání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Tomáš Štrbačka

Znění stížnosti

18.12. 2013 jsem v Ostravě na pobočce ( ulice 28. října 858/257) zakoupil telefon iGET STAR P450W a dne 25.2. 2014 jsem jej předal do reklamace pod číslem RE14009419 na pobočce v Ostravě (telefon byl jako nový, skoro nepouživany, měl ještě i original folii na displayi, pouze levy roh zadního krytu byl lehce škráblý od běžného používání). Jako závada byla, že se telefon sam restartuje a nefunguje dotyk. 19.3. 2014 mi přišlo vyjádření, že reklamace nebyla uznána z důvodů polití, což je nesmysl v době předání byl v pořádku. Tudíž netuším jestli se něco stalo při převozu nebo až v servisu. Jel jsem se na telefon podívat na pobočku a tam jsme zjistili že v telefonu dokonce chybí polovina šroubků které jej drží pohromadě. Odmítnul jsem telefon převzít v takovém stavu, a nechali si jej tam že to dají dopořádku. Telefon po té dorazil na pobočku 24.4. 2013 (Ostrava) s tím že byl servisován v CZC.cz 50 dní. Během reklamace ještě došlo ke změně stavu reklamace na jejich stránkách a to že "Způsob předání reklamace: Osobní odběr Příbram" dne 3.4.2014 u čehož sem nebyl. Tudíž prodejce mi nebyl schopen z reklamace vrátit kompletní telefon do 30 dnu od podání reklamace dokonce ani ve stavu ve kterém jsem jej dával reklamovat. Telefon jsem kupoval u této společnosti, protože jsem věřil že když mají prodejny po celé ČR, a je to tak rozsáhlá společnost tak nebude problém s případnou reklamací. Je to moje zatím první špatná zkušenost s touto firmou. Stále věřím že to může dobře dopadnout a tato firma mě nezklame.


Produkt

http://www.czc.cz/iget-star-p450w/141100/produkt iGET STAR P450W


Požadované řešení

Oprava telefonu nebo Vzácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 09:22, před 11 lety

V tomto případě, pokud je reklamace zamítnuta z důvodu polití, musí prodejce např. fotografiemi prokázat takové poškození a souvislost s reklamovanou vadou. Pokud byla reklamace zamítnuta do 30 dnů, ale telefon nebyl připraven ve stavu, v jakém byl na pobočce odevzdán, jednalo by se již o náhradu škody, která byla na telefonu v průbehu reklamace způsobena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 11:35, před 11 lety

Dobrý den, pane Štrbačko,

omlouvám se za celou tuto zbytečně komplikovanou záležitost. Našel jsem zde několik pochybení, které si interně dořešíme, aby se takový problém nemohl opakovat.

Každopádně ve Vašem případě vznikl jednoznačný nárok na odstoupení od smlouvy.

Po telefonické domluvě potvrzuji vystavení opravného daňového dokladu (dobropisu), který je k vyplacení připraven na pobočce v Ostravě.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.5.2014 23:53, před 11 lety


Tomáš Štrbačka

Hodnocení:

Komentář: Naštěstí, nakonec vše dobře dopadlo. Děkuji za pomoc a za kladné vyřízení. Ještě bych chtěl poděkovat odborníkům na pobočce v Ostrave za trpělivost a profesionalitu behem této reklamace.