Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem zákazníkem ČD, jezdím pravidelně trasu Hlinsko - Havlíčkův Brod. Jízdné se opět zdražilo, ale poměr cena a kvalita služeb tomu neodpovídá. Například někdy u vagonu nefunguje otevírání dveří a pokud při vystupování nestihnete přeběhnout k jiným, vlak se rozjede a vy musíte vystoupit na další zastávce. Odtamtud vám jede další vlak zpět třeba až za hodinu a tu zmrzáte na zastávce na znamení někde v polích. Už jsem měla sto chutí zatáhnout za ruční brzdu!!!!
Nebo také od prosince 2018 sice ČD navýšili počet spojů, ale na úkor kvality cestování. Do práce jezdíme starými soupravami, které jsou taženy nákladními lokomotivami, vagóny jsou velmi staré, špinavé. Ze sedaček se neustále práší, okna jsou omrzlá, ve vagónech se netopí, všichni sedíme v bundách a klepeme se zimou. Je to dost nepříjemné sedět přes hodinu v zimě. No a na toaletu bych raději ani nešla. Ráno nám průvodčí oznámí, které dveře nejdou otevřít a odchází do jiného vagónu. Bohužel každý den ráno musím jezdit vlakem.
špína a zima ve vagónech
Výměna starých vagónů za nové.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.