Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednávka dne 14.1.2019 poté stížnost a odpověď dne 18.1.2019: velmi se omlouváme za prodlevu a dle přepravce https://www.postaonline.cz/trackandtrace? p_p_id=tnt_WAR_cporttnt&_tnt_WAR_cporttnt_page=details&parcelNumbers=NP3178294571U by dodání mělo proběhnout dnes. Poté další stížnost a odpověď : Přitom doprava měla být na určenou poštu s platbou v hotovosti na místě.
Odesláno dne 19.1 2019: Vážený zákazníku,
Vaše objednávka byla z důvodu nezaplacení stornována. Pro opětovné vložení zboží do košíku ......
Takže Alza na dopravu palec dolů.
Product Pouzdro Hama Hardcase (HM275b)
Objednal jsem si znova zboží i když jsem toto zboží potřeboval na den 19.1019. Teda fakt jstem byl dost nas....
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.